Stoeien met de nieuwe telefoon

Vanmorgen om half 7 wakker, even wat tv en dan eruit. Ik had vandaag om 8 uur al een afspraak bij de PSN. Ik zat te wachten en toen kwam Barbara de vriendin van Ingrid binnen . Die vond het niet leuk dat was duidelijk. Dan was ik gelukkig al aan de beurt. Ik heb ook nog info van Boy gekregen om de zaken van Jan te kunnen behartigen. Als ik dat officieel maak kan ik makkelijker bv zijn belasting of ziekte dingen regelen. Hij kan zelf niets over internet regelen en papieren laat hij liggen.
Dan even gekeken of er eindelijk geld was en ja hoor het was er. Beter laat dan nooit.
Om het te vieren 2 Fasching Krapfen meegenomen bij de bakker. Thuis dus aan de koffie met Jan met wat lekkers.
Ik ben met de nieuwe telefoon aan de slag gegaan, ik heb mijn oude simkaart erin gedaan en alles was over gezet maar het meeste werkte niet. Dus eerst maar middageten gemaakt en wat gegeten. Het kostte veel energie om overal passwoorden en codes in te voeren. Het lukte zelfs na heel veel keren om de Digid en berichtenbox weer te laten werken. Dan was de ING aan de beurt tja dat kon ik vergeten want de app wil nu je paspoort scannen en dat deed het niet en zonder paspoort scannen geen werkende ING. (Dan heb je geld en kan je niets betalen.) Dus de ING gebeld dat duurde met de dame aan de telefoon lang en niets lukte dus ze zou het doorgeven aan de ICT. Ik gaf niet op en na heel veel vloeken en tieren maakte mijn telefoon de foto , dan 10 minuten wachten en zie het werkt.
Helaas moet ik voor de Sparkasse naar de bank en die was alleen vanmorgen open. Dus dan maar morgen gaan. Dan ben ik mijn oude telefoon gaan ontmantelen zodat alles eraf is op de dingen na die zij kan gebruiken.
Ik had haar ondertussen de fotos gestuurd van de kleding die ik bij de New Yorker in de uitverkoop had meegenomen. Een Cargobroek, een shirtje, een hoody en een jas allemaal in beige en bruin. Ze ging helemaal uit haar dak . Dat alles had ik voor 35 euro. Ze moet dan wel nog passen maar ik kan het ruilen.
Ik krijg nu steeds hartjes van haar gestuurd.
In de middag nog van alles en nog wat gedaan. In de avond had ik afgesproken om met Marjanne te bellen. Dat doen we meestal over whats app. We hadden al 2 uur geklept toen we eigenlijk wilden afsluiten en ineens Erna in ons gesprek zat, Dat was wel lachen want dat was noiet de bedoeling. Nou is sinds vandaag dat de taaklijst ineens onder in het beeldscherm van mijn telefoon zit. Niet handig want ik had waarschijnlijk op groepsapp of zo gedrukt en op Erna. Tja dat was pas internationaal bellen. Nederland Duitsland en Oostenrijk. Met prima verbindingen.

Ja beetje oefenen met je telefoon het kan zelfs met beeld