Aschermittwoch

Oostenrijk, Liezen

Om 7 uur kwam Ingrid de babyfoon brengen want ze moest met Theresa naar de tandarts voor controle in Schladming. Dan ook maar opgestaan en douchen want het duurde geen 5 minuten voordat ik Sabrina hoorde. Toen ik aangekleed was Sabrina uit bed gehaald , ook helemaal verschoond en aangekleed. Dan bij Oma boterhammetje eten en haar medicijnen en ze had dorst dus een beker met drinken ging ook er achter aan. Oma ook wat eten en een kop koffie. Om half 9 was Mama terug en ze had zelfs Theresa al in de Kindergarten gebracht. Gabi kwam ook om die tijd voor Sabrina dus alles had precies gepast.
Samen met Jan gepoetst , hij stofzuigen en ik de rest. Ingrid kwam koffie drinken met Sabrina. Dan gingen ze Theresa hale e Jan de jongens en ik het eten gemaakt.
Aan de jongens niet besteed zoals gewoonlijk en er was keuze genoeg, Bratwurst, Kartoffelnpuffers, Gehaktcourgetteschotel uit de oven en wortel/zoete aardappelsoep. Theresa kwam boven en die is nu helemaal bezeten van loombandjes , ze maakt ze achter elkaar. Dan werden de jongens gehaald en zijn wij naar Liezen gegaan.
Eerst de fotos gehaald bij het Röntgeninstituut daarna even rondgekeken bij de Carla en dan naar Hauke. Alle fotos van Max zijn uit de praktijk weg gehaald en vervangen door schilderijen. Een plakkaat aan de balie dat ze geen uitkomsten geven omdat het niets met de praktijk te maken heeft. Ik had een kaart geschreven voor zijn moeder die aan de receptie zit en later bedankte ze me voor mijn woorden en ze zei die kon ze wel even gebruiken. Het verdriet zit er diep in bij de ouders.
We besloten om daarna gelijk naar huis te gaan we waren het beide zat en morgen moeten we toch naar Schladming kunnen we ook nog boodschappen meenemen.
Ingrid kwam nog even voorbij met de meiden en om de kaart te brengen van Sabrina. Het is hier normaal dat na de doop en vrij lang daarna een bedankkaartje wordt verstuurd. Het heeft nog iets langer geduurd maar nu wilde Ingrid ze toch de deur uit hebben . Ze zijn erg mooi geworden vind ik zelf. De foto van Sabrina op het stoeltje is erg lief , ze kan zitten maar niet zelf er op of er af. Maar zo ziet ze er gewoon als een normaal meisje uit. Nu alweer 2 jaar en 3 maanden. Ze doet het zo goed en doet de artsen elke keer weer verwonderen en we zijn allemaal dol op haar. De tijd gaat best snel nu .
Annemarieke ik heb je een berichtje gestuurd over die nespresso.

Heb ik gezien. Dank je wel!! Tot snel!!!!