Vierde dag Ramsauweek,

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

We moesten om 9 uur in het biatlonstadion zijn voor een testwedstrijd met 4x schieten. Dat ging best goed. In de middag was er eigenlijk weer training maar ik had gevraagd om vrij te zijn. Ik doe als enige van de groep de Tauern marathon op zaterdag en er was training en verkenning in Altenmarkt. Dat was hard trainen met Machiel Ittman. Zoals we vroeger trainden maar wel heel erg tof. Erik had mijn moeder nog gebeld dat er om half 6 een training met de Oostenrijkers zou zijn. Maar rond die tijd kwamen we pas van Altenmarkt. Dus dat ging niet en we hadden al 2 1/2 uur hard getraind en we moesten echt eten. Het is niet zo erg dat ze alles in een weekje willen doen maar we zijn wel mensen en geen machines en als je in de wedstrijden je al helemaal moet geven zijn al die trainingen wel heel erg veel. Jorran werd door zijn ouders opgehaald die ook in Ramsau waren aangekomen. Helaas voor mij want het was toch wel reuze gezellig met Jorran samen.