Dagje Zoetermeer dag 6

Nederland, Capelle ad IJssel

De tijd gaat te snel het is alweer onze 6. dag. Ik was om 6 uur wakker en ben om 7 uur opgestaan en binnen gaan zitten. Een beetje pc spelen en dan kwam Liduina ook al. Om 8 uur Jan en Theresa eruit gehaald. Dan met elkaar ontbijten en om even voor 10 uur gaan rijden richting Zoetermeer. We wilden eigenlijk vandaag naar het nieuwe winkelcentrum in Leidschendam . Maar omdat gisteren Angela belde dat ze graag ons wilde zien hadden we in het Stadshart van Zoetermeer afgesproken. We konden in het Stadshart parkeren en troffen Angela, Jula en Tobi. Het is grappig om te zien dat de kinderen doorgaan waar ze ooit gestopt zijn alsof er geen tijd tussen ligt. Ze hadden dikke pret met elkaar. We hebben gewinkeld en op het terras koffie drinken dan weer shoppen en weer op een terras zitten. Tussendoor een ijsje gegeten en Tobi had meer ijs op hem zitten dan hij had gegeten en omdat het hele donkere chocoladeijs was zag hij er niet uit. Het is knap zoals hij het voor elkaar krijgt om er zo uit te zien. Angela is er al op berekend maar de snoetenpoetsers mogen voor hem wel zo groot als lakens zijn. Dan hebben we afscheid genomen en zijn wij naar Els en Nance gereden. Waar we ook werden ontvangen door Djinga die nog groter was dan ik gedacht had. Maar lief en speels. Voor Theresa en Jan was gekookt en dat smaakte hen prima iets van 7 lagen sla , gebakken aardappeltjes en gehaktballen. Dan ben ik met Els en Nance meegereden naar het restaurant en dat heet Achteraf. Heel gezellig, super terras en heel erg lekker was het eten. Ik had zelf als voorgerecht scampi´s , hoofdgerecht ossehaas met een gorgonzolasaus en tiramisu als dessert. We waren met zijn zevenen, Els, Nance, Yvonne, Karin. Anja, Erna en ik zelf. Het is voor mij minimaal 2 jaar geleden dat ik ze gezien had. Dan weer terug en ook gelijk weggegaan bij Els en Nance. Al met al tegen half 11 thuis bij liduina. Die had mij in de loop van de avond al gebeld dat ze morgen al om half 9 bij de bezichtiging in Venlo moeten zijn voor het huis dat Jeroen kan krijgen. Dus ze zouden vanavond nog gaan rijden en bij Jeroen slapen. Wij konden de sleutel bij buren een eindje verder ophalen. Maar we stonden wel beneden voor de deur. Dus beneden al gebeld en de man zei ja ik heb de sleutel en dan ik maar we kunnen er beneden ook niet in. Dus heeft hij ook de deur open gemaakt. Nu even relaxen en dan ook naar bed.