Prachtige warme dag

Half 8 wakker en zie de zon scheen al er is wel wat bewolking . Gaan douchen , aankleden en ontbijten.
Zo aan mijn koppie koffie met of zonder Ingrid. Dat werd zonder Ingrid maar om 10 kwam ze toch nog koffie drinken en haar was erin doen. Sabrina en Theresa kwamen ook dus die gingen Kika kijken. Jan voor Ingrid het luik naar boven open gemaakt. Dan olm kwart voor 11 moesten allen vort want ik moest naar de huisarts wat geen straf was met het wandelen in korte broek met T-shirt. Het was nog wat langer wachten want ik was pas om half 12 aan de beurt. Moet fotos van hand en voet maken. Helaas kon ik nog geen afspraak maken maar wel door hard door te lopen de Apotheek nog halen want die gaan ook dicht en dan pas om 2 weer open. Ik heb vitamine B voorgeschreven gekregen ook omdat mijn Görtelrose problemen blijft geven. Was mijn aangevraagde recept waar ik gisteren voor had gebeld volgens hen niet aangekomen dan maar weer een mail na thuiskomst naar de huisarts gestuurd. Schiet niet op zo. Thuisgekomen snel eten gemaakt en samen met Jan helaas niet op het balkon gegeten. Jan is de kast aan het repareren want de lade ging niet meer en hij had nog ergens nieuwe geleiders. Ook heeft hij een nieuwe bodem in de lade gemaakt en de pootjes eronder afgezaagd en er noppen onder gemaakt. Klaar voor de winter alleen ik moet er voor de winter nog folie op doen. Morgen hopelijk fotos in Liezen maken (eigenlijk idioot want het ziekenhuis in Schladming heeft een röntgenafdeling maar dan moet je dat in een particulier centrum laten doen.) Dan kan ik noppenfolie bij de Action meenemen. Bij de Post 4 Euro bij de Action 1 Euro.
Ingrid is met de kinderen naar Julia in de Sölk dus het is stil.
Het werd toch nog 31 graden en in de middag kwam wat wind wat het aangenaam maakte. De was van Ingrid buiten gehangen en wat bij ons gerommeld. Na de 3 wassen van Ingrid kon nu eindelijk die van mij er in.
Ik heb fotos van Pascal gekregen van ons bij zijn huwelijk.

Wauw!!! Wat zag je erg stralend uit!!! Die kleur is echt fantastisch!!!