Nog steeds winderig

Oostenrijk, Kleinsölk

15 maart
Vanmorgen prachtig weer maar vanmiddag was het weer helemaal dicht getrokken en winderig. In de morgen boodschappen gedaan in Schladming want Jan moet tenslotte wel eten als we er niet zijn.
Mijn kaartjes voor Hubert von Goisern afgehaald op het postkantoor, daar ben ik helemaal gelukkig mee.
Ze geven de komende dagen geen lekker weer op, regen en sneeuw in de bergen. Echt Skadiloppet weer dus. Jannick en ik vertrekken donderdag naar Bodenmais.

Ik heb Toon , de zoon van mijn broer John op facebook gevonden, erg leuk en dan ook nog een echofoto van zijn ongeboren zoon zien. En Toon lijkt ongelooflijk veel op mijn vader.
Ik vind het erg leuk om zo iets over mijn familie te ervaren. Onze familie is erg uit elkaar gevallen. Ik heb 2 jongere broers en 2 jongere zusjes. Ik heb contact met mijn jongste zusje Erna en mijn jongste broer Ruud.

Annemarieke , ik wens je een paar fijne dagen in Spanje.
En ja ik wilde ook de tractoren van de Pürcherhof. We waren daar van de zomer en we vonden het helemaal te gek. Ook leuk om daar te kamperen.