Dat was dag 21

Vanmorgen om kwart voor 7 wakker, een beetje ontbijt tv en dan een uurtje later opgestaan. Het is erg bewolkt maar de zon komt er wel doorheen. We gaan toch maar weer beginnen aan de laatste loodjes. Ik heb gisteravond toch maar gevraagd aan Ingrid waardoor het gordijn met de rail van het plafond is gekomen. Ze wilde iets doen en is er met haar volle gewicht in gevallen/gestapt.
jannick had gisteravond crisis overleg bij de BH en je hoeft niet te vragen waarover.
Oostenrijk gooit naar veel landen de grenzen weer dicht en stopt de vluchten. Het zijn vooral richting Balkan, zoals Montenegro,Albanie,Servie, Roemenie en ik geloof ook Bosnie maar ook Egypte. Verbod voor 16 landen .
Er waren al meer dan 50 mensen van vakantie besmet terug gekomen. Dat zijn er waarschijnlijk vele malen meer.
Samen met Jan eerst naar Letmaier om speciale Fischerpluggen te kopen en de elektro spullen. Dan heeft Jan eerst een kabelgoot in de bovenste hoek van Theresa s bed naar beneden naar de contactdoos. Daar door heen is de kabel van haar radio/cd speler. Ze wil altijd in bed luisteren. Dan heeft hij de rail en het gordijn opnieuw in het plafond gehangen met Fischer duopluggen . Ik heb de speelgoedkast geverfd voor Sabrina. Dan eerst maar eens gaan eten , vandaag käsespätzle lekker en snel klaar. Dan nog even in het zonnetje zitten en ik zei nog tegen Jan 10 minuutjes. En ja hoor daar kwam de bui. Dan maar weer naar beneden en heeft Jan de hoofdverlichting aangesloten en de lamp opgehangen. Oude pluggen weg gehaald en gaten gedicht. Nog het lampje van Sabrina aan de zijkant van de kast dat wilde Ingrid daar voor de nacht. Jan heeft nog de kledingstang en het plankje in de kledingkast van Sabrine anders gedaan. Dat komt als je aan Ingrid vraagt wat wil je in de kast ze niet duidelijk is en dan heb je het klaar en ligt er ineens een partij beddengoed op de bodem waarvan we dachten dat het boven in de kast zou komen. Nu dus het beddengoed in een mand op de bodem, de plank van boven daarboven en weer een mand erop gezet en de stang helemaal hoog zo kunnen er nog schuifdraadmanden tussen en benut je de kast optimaal . Maar Ingrid denkt nog steeds dat het een uitschuifkast is en ik zie de spullen van Sabrina straks wel weer in de kast van Theresa liggen. Dan samen met Jan de eenhoorn rand boven het bed van Theresa geplakt maar dat liet weer los dus met een penseeltje en een restantje behanglijm die ik voor Theresa in bakjes had gedaan (daar plakt ze mee) en een kwastje de rand geplakt in de hoop dat het blijft zitten. Ondertussen 4 uur en we wilden eigenlijk even een ommetje maken en dan gelijk mijn medicijnen ophalen in de apotheek. De bui was verder over getrokken .Maar het pakket nog steeds niet gekomen en Ingrid ging dus ook met de kinderen erop uit. Tja ik dan maar terug naar huis en Jan alleen op pad.
De gordijnen van Theresa waren gekomen dus even balen want ze worden verkocht als verduisterings gordijnen maar dat zijn ze dus niet. Dus Ingrid zei stuur ze terug maar Theresa wil deze graag dus ik denk dan maar bij de Action kijken of ze daar nog verduisteringsgordijnen hebben en die er achter naaien. Ik houd mijn hart vast want dan is de kans groot dat die van Sabrine ook geen verduisteringsgordijnen zijn. Ik neem op voorhand daar ook maar voor mee , kan het altijd terug brengen als ik ze niet nodig heb. Maar dat kost weer extra geld en weer veel extra werk. Voor vandaag morgen weer een dag want we zijn beide moe.