Stil

Vanmorgen was ik vroeg wakker en ik dacht laat ik de familie gaan uitzwaaien. Punt 7 vertrokken ze naar Wenen. Ze willen vandaag naar de dierentuin. Morgen is de Erstkommunion van de 2 kinderen Angelina en Sebastian in Wenen. De hele Familie van Ingrid is daar. Ze slapen vannacht in een hotel dus maken er een weekendje van.
Voor ons dus geen bezoek geen kinderen en geen koffiedrinkers.
Het is zo waar mooi weer , gelijk zon en het wordt al warmer. Even genieten voor het weer koud wordt. Ik heb ondertussen ontbeten en gedoucht. Jan slaapt nog.

Er stond vandaag een filmpje op facebook van de Fahrzeugweihe en we zijn op verschillende momenten erop te zien. Buiten tegen de muur naast de ingang van de hal en Theresa en ik aan de tafels met het eten.

Voor het middageten had ik nog iets nodig dus even snel met Jan wat gehaald en dan eten gemaakt en gegeten. Daar was ik snel klaar mee want ik had bieten en gekookte aardappels van gisteren, wat augurkjes enz. erbij en wat mayo. Gekookte eitjes, radijsjes en klaar.

2 dagen geleden heeft een jongen uit Gröbming zich doodgereden op de 320. Er wordt gezegd alcohol. Hij is in een lichte bocht op de andere rijbaan gekomen en daar tegen de vangrail geknalt en uit de auto geslingerd. Op slag dood. Hij is de zoon van een assistente van de kinderarts hier. Jong en onbezonnen de wereld nog open voor hem en zo afgelopen. Voor de ouders en andere familie een zware tijd.

Ondertussen hebben we storm .
Het is nu tegen zessen en wat heet storm we hebben noodweer. Heel veel wind , het water komt als een grote plens naar beneden en ondertussen ook onweer. We hebben wat dingen in veiligheid gebracht en zelfs de kleppen op de brievenbussen klepperen.