Sneeuwval en opnieuw zo veel.

Gisteravond bood Liduina ons aan om te komen logeren die nachten van aankomst en vertrek. Dat is erg fijn, leuk en gezellig en ook nog eens voor ons makkelijk doordat Capelle in de buurt van Rotterdam is en we makkelijk van en naar de luchthaven kunnen. Misschien ook eenvoudiger om een auto te huren? Laten we het hopen.
Ons programma ziet er nu zo uit. We komen op zondag 3 april aan en gaan dan naar Capelle naar Liduina .
Maandag 4 april vertrekken we naar Slagharen tot vrijdag 7 april.
Van 7 april tot maandag10 april zijn we met de kinders en familie in Ijhorst .
Van maandag 10 april tot vrijdag 14 zijn we in Borger in een Roompotpark
Op vrijdag de 14e weer naar Liduina en dan op de 15e weer het vliegtuig in naar huis.
Dus onderdak hoef ik me nu geen zorgen meer om te maken. Dat gaan we nu doen om het vervoer. Hoewel de tickets wel helemaal rond zijn en zoals we willen moet er toch een auto komen.

Slapen doe ik niet goed omdat de benauwdheid blijft en dat vooral in de nacht, Ondanks hoestonderdrukkende medicijnen. Jan hoest ook flink en voelt zich toch ook niet lekker maar iedereen die Jan kent er is niks. Gaat ook gewoon werken.
Vandaag is er extreme sneeuwval zo veel, van die hele grote vlokken en temperaturen van 0 tot 4 graden. In de nacht nu alleen nog iets vorst.
Eind van de middag kwam Theresa want Ingrid ging naar de kinderarts met Sabrina.
Jan ging werken en even daarna gingen de alarmen af. Ik Jan gebeld maar die nam op. Hij was ook omgekeerd om over Pruggern te gaan. Want het was op de B320 tussen Gröbming en Pruggern. Hij kwam ook weer goed terug wat toch altijd een kunststuk is bij dit soort weersomsandigheden.
Was ik bezig met een fotoalbum maken op internet ineens geen internet meer en daar het elke 15 minuten automatisch opslaat toch een deel werk weg. Balen komt Jannick boven en ik zeg we hebben geen internet zegt hij dat klopt duurt nog even want we hebben nieuw internet maar duurt nog een kwartiertje voor je het gebruiken kan. Als hij nou eerst even boven was gekomen voor hij de stekker eruit gehaald had dan had ik mijn werk kunnen opslaan. Daarna was ik het ook gelijk beu.