Super warm

Donderdag
Vanmorgen om 7 wakker en nog wat blijven liggen maar om kwart voor 8 opgestaan. Zelfs Jan stond op. Nog steeds mist en koud. Ik zag dat ik mijn vakantiepapieren gekregen heb. Dus de camping staat nog. We rijden er toch nog ruim 2 uur over.
Nadat ik klaar was op mijn gemak naar de PSN voor mijn gesprek dat voelde weer goed. Dan op mijn gemak weer terug gewandeld. Middageten gemaakt en met Jan gegeten. In de middag is Jan wat hout in stukjes gaan zagen voor de kachel. De zon was doorgekomen maar de wind maakte het erg koud. Dus een poosje de deur open en dan snel weer dicht. Eind van de middag ons broodpakket gaan halen.
We hadden er heerlijke Apfelkuche bij zitten, eentje samen gedeeld en dan hebben we morgen ook beide nog een stukje bij de koffie.

Vrijdag
Vanmorgen op tijd opgestaan en na alle ochtenddingen kwam Jannick een bakkie drinken. Daarna ben ik naar de sportschool gelopen. Het was eindelijk super zonnig en warm weer. Mijn rondes gedraaid en dan weer aan de wandel terug. Thuis gekomen douchen en omkleden. Van alle restanten wat te eten gemaakt voor tussen de middag. Een pan courgettesoep, een koude schotel met aardappelvleessalade, eitjes en nog wat dolmadakias. Een stukje Apfelkuche als toetje.
Jan is het plateau bovenop de glijbaan aan het repareren, het was verrot en hij zet er een nieuw stuk hout op.
Vanmiddag komen de meiden daar verheug ik mij weer op.
Het was inderdaad gezellig met de meiden, Theresa was blij met de soep die ik gemaakt had , Sabrina ging wat later naar bed en toen Jannick thuis kwam wilde Theresa gelijk naar beneden. Dus dan hadden we Feierabend. Het werd vandaag bijna 30 graden. Het is of doodgaan van de kou of van de hitte. Iets ertussen gaat dit jaar niet.