Een gewone dag

Goedemorgen , ik was nog voor de wekker wakker en tijd genoeg voor een rondje ontbijt tv. Dan douchen en aankleden want ik heb om 8 uur mijn gesprektherapie. Ik ga er graag naar toe en het doet mij goed. Jannick gaat ook sinds kort en ook hij zei dat het hem goed doet.
Toen ze het gesprek met beide advocaten hadden bleek dat het voor Ingrid de eerste keer was dat ze met haar advocaat aan tafel zat. Geloofwaardigheid 0,0.
We negeren nu alles en dat gaat ons best goed af en we voelen ons daar ook en stuk beter bij.
Het aanbod voor de ING kaartjes daar ben ik erg blij mee, ik moet even kijken wat we nog nodig hebben want ik had al enige over internet besteld. Maar ik heb er nog nodig. Annemarieke en Liduina jullie horen van ons.
Ik klaag over het weer, ik wil graag wat redelijk weer op vakantie hebben maar we krijgen vanaf nu hoge temperaturen in Oostenrijk en gaan naar de 38 graden volgende week , dat vind ik dan wel weer overdreven. Zoals het er nu uitziet vertrekken we ook met 38 graden.
Ik moest om 8 uur op mijn afspraak zijn dus even door stiefelen. Ik word nooit gebeld behalve als ik een afspraak heb bij de PSN. En meestal Jannick. Ook nu vanmorgen, hij had brood bij Resch besteld en die stonden voor de deur en hij was het vergeten. Jan heeft geen geld en ik zat bij de PSN en ik had het bedrag ook niet gehaald. Jannick was het vergeten en is gaan bellen of hij later nog een keer wilde komen en ik ben na mijn afspraak geld gaan halen en was op tijd thuis toen hij voor de 2e keer kwam. Mijn gespreksdame moest heel erg lachen en ik haar zei het is echt zo ,ik word alleen gebeld als ik hier ben. Het maakt niet uit of mijn afspraak om 8 of om 11 uur is.
De man kwam en ik dan alle dozen leeg gemaakt en met moeite alles in de vriezer beneden en in hun keuken gekregen. Bomvol gaat niets meer bij.
Dan weer de bel en weer naar beneden en een pakket voor Jannick. Die werd net zo gek van de vliegen als ik en die heeft vliegengaas voor de slaapkamers en de balkondeuren gekocht. De bezorgers gooien het altijd voor de deur neer en soms bellen ze niet eens.
Het is zwaar bewolkt en af en toe piept de zon erdoor maar toch 25 graden. Dan eten gemaakt voor Jan en mij. Lekker biefstuk met frites en ik heb een smoothy voor de vitamientjes gedronken. Dan het restant van de Salat aan de konijnen gevoerd, ze zijn altijd blij om mij te zien en eten uit mijn hand. Ik ben hard aan het denken wat ik vergeten zou kunnen zijn om in te pakken maar tot nu toe niets kunnen bedenken.
De voorbereidingen lopen op hoge toeren.
Jannick had zijn eerste werkdag vandaag en zijn baas is blij. Eind van de middag kwam hij even koffie drinken. In de avond brak noodweer uit en het onweer kon niet wegtrekken. Dus het verwijderde zich en kwam weer terug dat ging de hele nacht zo door.