Weckruf

Vanmorgen om half 6 stond het muziekkorps voor de deur. De jaarlijkse Weckruf die op en rond de 1. Mai plaats vindt. Ik geef ze 10 Euro en na een nummer gespeeld te hebben gaan ze weer. Ze gaan dan bij Seebacher koffie drinken of ontbijten . Even later de rest van de familie ook wakker dus we zaten al vroeg aan het ontbijt. nog een poosje gezeten te hebben gingen ze weer naar beneden .Het bed afgehaald en 3 wassen gedaan. Er zit er een in de wasmachine , 1 in de droger en er hangt er een op het balkon. Van vanmorgen vroeg prachtig zonnig weer en blauwe lucht. Dan helemaal bewolkt , donker enz. om half 10 werd het weer zonnig en nu om half 12 begint het opnieuw dicht te trekken. Jojo weer. Straks eten we met Jannick en de kinderen en na het middageten gaan Jan en ik met de kinderen naar de opening van de Machinenring in Haus . Gewoon rondkijken. Jannick rijdt dan naar Aigen, hij kon een Tablet kopen voor 25 Euro ook met zo´n rose rubberen stootrand erom heen. Hij vroeg aan mij denk je is het wat voor Sabrina? en ik voor 25 Euro altijd. Theresa had op deze leeftijd ook haar eigen Tablet. Sabrina is wezenloos van laptops en Tablets en ze is best handig ermee. We willen proberen om haar zindelijk te laten worden ,ze is een groot meisje als ze naar de Klo gaat en dan mag ze een Tablet.
Zo aan het middageten beginnen, broodjes hamburger met frietjes.
Voor de kinderen had ik een Peppa ijsje altijd goed. Dan zijn we om kwart voor 2 naar Haus gereden want daar werd het nieuwe gebouw van de Machinenring geopend. Wat een mensen er waren parkeerterreinen aangelegd op de weilanden en echt alles vol. We hadden geluk dat er net iemand weg reed. Op het terrein was een enorme feesttent waar muziek speelde en die stampvol zat met etende mensen. Buiten ook een grote bar en heel veel dingen voor de kinderen. Alleen al 3 springkastelen. Sabrina vond het geweldig. Dan in de rij voor het schminken. dat was wel even een rij. We wilden nog wat van de F1 zien dus toch naar huis tot groot verdriet vanSabrina ook Theresa was niet geheel content die had net een vriendin ontdekt. Maar het was uiteindelijk wel goed in de auto droogde de tranen al. We stapten in de race bij lap 28.
Het is weer genieten.
Als de F1 klaar is ga ik Jannick helpen met de kinderen in bad doen. Met zijn voet is hij nog beperkt. Het is nog flink gezwollen en de hechtingen zitten er nog in.

Het was een hele mooie race.