Niet fit vandaag

Oostenrijk, Liezen

Dienstag 27.Juni
Veel bewolking maar erg warm en benauwd. Het werd bij ons 28 graden. Nu zijn we blij dat we in de bergen wonen want daar blijft de temperatuur toch lager. Ik moest om 10 uur in Liezen bij Hartlauer zijn en had eigenlijk verder niets te doen in Liezen maar wel op de terugweg naar de Landena in Stainach. Daar had ik goede oogst. Lekkere Camembert voor 50ct stuk (normaal 2,49 per stuk) dan Griekse yoghurt met Dadeln. Die kosten 6 voor 2,50 maar nu 24 voor 2,50. Verder alvast Eiskoffee en Cocolade (soort chocolademelk met Cola) voor de vakantie meegenomen. Drinken we graag onderweg lekker koud uit de koelbox. .Een zak met worststukjes en een soort mini kipschnitzel in krokante korst voor in de oven . Het was er nogal druk en de meeste gaan er met een kar vol weg.
Die laatste hebben we dan ook gelijk vanmiddag met frietjes en salade erbij gegeten.Niet buiten vandaag want het was ons te benauwd warm. Daarna kwamen Ingrid en kinders ons een lekker waterijsje brengen.
Ik dacht ik kijk gelijk even bij de Hofer of ze groente hebben maar behalve veel fruit eigenlijk alleen salade, tomaten en paprika´s.
Kon de kersen en aardbeien niet weerstaan dus kan ik weer snoepen.
Jan houdt het meestal bij zijn bananen.
Jan gaan werken en ik eerst aan de administratie en toen ik klaar was een poosje op bed voel me niet fit en een beetje last van mijn allergie.
Samen met Jan avondeten en verder even niets.