Schwarzensee

Nog fotos van de vluchtschow.

Vanmorgen pas om 9 uur wakker dus ik zal het nodig gehad hebben. Nog een beetje ontbijt tv maar dan toch douchen. Ingrid was al aan het grasmaaien en kwam later koffie drinken. Dan is de ochtend maar kort en snel om.
We gaan na het middageten naar de Schwarzensee in de Sölk. Ingrid gaat met de kinders en Sandra gaat met haar dochter ook mee. We kwamen tot het besef dat we al heel lang niet meer daar geweest zijn terwijl het er zo heerlijk wandelen is.
Dus na het middageten op weg en ondanks dat er zeer zwarte wolken waren het risico aangegaan. We werden beloond want hoe verder in de Sölk des te mooier het weer. Het was zeer warm, ik had alleen een short en een polo aan. Wel een gevulde rugtas met regenkleding en paraplu. Maar niet nodig gehad. We waren met 2 autos gegaan want we waren met te veel voor 1 auto. We moesten wel even slikken want de tol om er te komen met de auto was 10 Euro per auto. Het was een super wandeling tot aan de See en daar eerst bij de Harmeralm wat gaan drinken en eten. Dan nog een stuk langs de See en dan toch terug gegaan want het was al laat. We waren tegen zessen thuis. Maar wel genoten vandaag.

Prachtige foto's. En die distel...... Volgens mij is ons eerste kontakt daardoor gekomen. 😘