Eindelijk super mooi weer.

Vanmorgen om 8 uur wakker , toch nog wat tv en dan eruit. Ik had om 10 uur een afspraak bij de huisarts voor mijn infuus. Het lijkt erop dat ik veel minder moe ben en fitter. Het duurde vandaag allemaal wat langer dus tussen door Jan een berichtje gestuurd dat hij wat later moest komen halen. Hij had me ook weg gebracht want ik kan wel beter lopen dan gisteren maar niet echt voor een wandeling. Het weer was ongelooflijk mooi , blauwe lucht en volle zon. Dus ook warm.
Om half 12 was ik klaar want ik mag pas weg als ik ook nog een smak gedronken heb omdat wat je krijgt overdosering is en je het over je nieren moet uitscheiden. Dan de rest van de dag ook veel drinken. Dan eten gemaakt een heerlijke gemengde salade , frietjes en een Schnitzel. Heerlijk in de zon op het balkon gegeten. Ik geloof dat het de eerste keer dit jaar was. In de middag Jan gemotiveerd om mij te helpen. Dus aan de ene kant van het balkon waar we eten alles van zijn plek gehaald. Alles wat we onder de plantenbak hadden weggeruimd er onder uit. Hij heeft de zijkant van de plantenbak die er achter staat vast gezet aan de bak. Dan hebben we het restant van het bladeren raster erachter gemaakt De clematis die er in staat was al uitgelopen dus die kan nu mooi ertegen aan groeien en aan de andere kant de clematis gezet die ik een paar weken terug gekocht had. De bak afgevuld met nieuwe aarde en wat van de viooltjes die te veel waren in een andere bak er tussen gezet. De grote staande bak ook helemaal afgevuld met aarde. Wat stekjes van de maagdenpalm erop gelegd dat is een mooie bodem bedekker. Dan hebben we het kattennet vast gezet aan het restant raster en om de zijkant getrokken. Dan was het 4 uur en hielden we het voor gezien. Morgen weer een dag- Ik wil deze week toch alle planten erin hebben. Er schijnt zeer warm weer aan te komen en er worden nu al temperaturen van 32 graden voorspeld voor volgende week. We haalden nu 27 op het balkon.
Meli was buiten bezig met haar kruidenbed, daar zit aan de achterzijde een houtraster en dat was ze in elkaar aan het zetten.
Eind van de middag ging ze met Jannick naar Salzburg om zijn motor te halen die hadden ze gisteren weggebracht. Jannick op de motor heen en samen met de auto terug en nu andersom.
Jannick heeft met open mond vandaag gestaan, zijn advocaat had contact op genomen met de advocaat van Ingrid. Dan blijkt dat ze al die tijd niets heeft gedaan dus alles was steeds gelogen , haar advocaat weet van niets. Jannick wilde haar bellen maar hij werd weg gedrukt en daarna was ze niet meer telefonisch bereikbaar. Eigenlijk moeten we ons denk ik zorgen maken of de kinderen nog wel veilig zijn bij haar. Geen idee hoe het nu verder gaat verlopen.