Gewone dag

Was ik in de nacht weer even na 3 wakker , even naar de toilet en dan weer erin. Toch ook weer in slaap gevallen en zie ik werd wakker om half 9. Nette tijd dus gelijk opgestaan en douchen , aankleden. Keuken opgeruimd en ondertussen mijn ontbijt gemaakt. Dan met een kop koffie wat ontbijt tv.
Het is plus 4 en dikke mist donker en somber. Dan is vorst toch beter.
Van mij mogen we nu wel weer richting lente gaan. Onder de 1000m verdwijnt de sneeuw nu toch wel snel en ik zag al groene knopjes aan de struiken. Er zitten nog steeds kleine koolmeesjes op mijn balkon te eten . De katten tandknarsent aan de andere kant van het raam. Het lijkt erop dat het wolkendek gaat oplossen.
Meer dan de mist oplossen werd het niet maar het werd 10 graden dus Jan en ik aan de wandel. Jan houdt er niet van maar ik ben Heringsschmaus gaan halen. Jan een prakkie van gisteren. Het was heerlijk om te wandelen en nadat we thuis gekomen waren begon het te regenen dus we hadden het ook nog getroffen met het weer.
Ik heb ons 3 kwartier om uit te buiken gegeven en dan gaat Jan de afzuigkap schoonmaken en ik weer aan de kast verder. Jan had gisteren al een van mijn lampjes in de vitrinekast weer gemaakt dus eigenlijk mag ik niet klagen. Doe ik lekker af en toe toch. Onder het motto rustig aan dan breekt het lijntje niet hoop ik toch wel deze week de keuken door te zijn gegaan.
Ik zag net Jannick thuis komen en hij heeft nog niets gehoord.
Toen we gisteren bij de Kik naar binnen waren gestapt was er uit verkoop, dus een nieuwe huisbroek gekocht voor de somma van 2,19 Euro en 2 zomerbroeken a 4 Euro stuk. De huisbroek bevalt me super en ik heb nog een huisbroek die helemaal goed is maar die is iets te lang. Normaal zou ik hem omzomen maar deze heeft ritsjes aan de onderkant .Omdat ik meestal op sokken of blote voeten loop en ik steeds op dat sluitinkje stap mocht die vandaag in de zak van de Caritas. Normaal is er een natuurlijk verloop , ik klus een keer en dan mag het weg maar daar is de broek te ongenoeglijk voor.
Ik had na ons middageten ons 3 kwartier de tijd gegeven om uit te buiken en het was bijna tijd om te beginnen kwamen Meli en Jannick op een snelle koffie . Ik had er nog de laatste Krapfen bij. Na de koffie toch aan de gang en weer een groot deel van de kast gedaan het zijn veel glazen die we bijna niet gebruiken. Alles eruit dan de glasplaten en alles wat erin terug moet. In de onderkasten staat van alles en nog wat. Jan ia pas nu aan de afzuigkap begonnen maar hij doet het wel voor mij. Ook de kattenbakken heeft hij gedaan en straks de containers. Mijn dag zit er weer op.