Nostalgische trein en technik museum

Oostenrijk, Feldkirchen

Vanmorgen al vroef wakker na een warme nacht. We moesten wel vroeg eruit want we wilden op tijd gaan rijden en zeker omdat Jan nogal eens verkeerd rijdt. Maar dit keer luisterde hij wel en waren we dus veel te vroeg. Maakte niets uit . We hebben wat gedronken en wat snoepjes gegeten. Dan onze kaartjes gehaald en we konden al in de trein. We reden in een nostalgische trein van Weizelsdorf naar Ferlach. Daar wachtte 2 oude bussen, waarvan eentje een dubbeldekker en ja daar wilden ze in. Sabrina genoot zo al enorm van de treinreis. Theresa heeft het al vaker gedaan. Maar de dubbeldekkerbus was een hit. Dan kwamen we bij Technik und Verkehrsmuseum Historama. Dat was een erg leuk museum en heel veel te zien en ze lieten ook dingen in werking zien. Theresa deed een zoek en puzzelspel .Er was zo enorm veel te zien. Dan weer naar buiten waar de bussen ons weer kwamen ophalen. De meiden waren niet om te praten dus we gingen weer in de oldtimer dubbeldekkerbus. Dan kwamen we bij het station waar de trein alweer wachtte. Een erg leuk uitje was het. Dan weer terug gereden. Het was de hele dag flink bewolkt en geen zon maar heel erg benauwd en warm. Eigenlijk wilden de meiden nog zwemmen maar dat hebben we niet meer gedaan. Theresa ging lezen en Sabrina ging tekenen. We hebben na thuiskomst warm gegeten want dat had oma al klaar.In de avond heb ik van het oude brood wentelteefjes gemaakt. De meiden keken wat vreemd maar vonden het erg lekker.
Zo toch weer een geslaagde dag ten einde,

Vandaag is mijn dochter Kirsten jarig dus allemaal gefeliciteerd.

Wauw, wat een hoop foto’s! Leuk hoor!

Annemarieke 2023-09-04 22:25:51

Prachtige dagen allemaal zo samen met de kleinkinderen, en wat een schitterende foto's allemaal