Slecht weer

Oostenrijk, Schladming

Freitag 27.Oktober
Wat een weer, donker somber regen en tegen 13 uur gigantische windhozen met heel veel regen. Op de bergen sneeuwt het en het zou de komende dagen gaan zakken naar 600 meter. Eind van de middag stak de wind weer op tot stormachtig.
Ingrid kreeg visite van haar zus met de kinderen. Ze had gevraagd of ik in de middag mee wilde gaan als ze Theresa naar de karate ging brengen dus ik had haar gevraagd kunnen we dan ook naar de Penny maar dat wist ze niet dus heb ik gezegd dan rij ik met Jan naar Schladming. Dus samen eerst boodschappen gedaan en dan hij werken en ik in Schladming nog wat dingen gedaan en blijven hangen bij Nynke en de snoepjes. Even gezellig bijkletsen en ik was eigenlijk gaan vragen of het ging lukken met wat ik haar gevraagd had en ja dat komt helemaal goed de bestelling is er ergens volgende week dan komen haar schoonouders. Heel lief en leuk dat dit zo kan. Want dan kan ik mijn sinterklaascadeautjes inpakken met sinterklaaspapier. Ik zag Ingrid voorbij komen maar ze zag mij niet. Jan belde waar ik uithing en ja ik ben bij Nynke. Dan samen naar huis.
Er komt heel slecht weer voor Zondag aan storm met orkaankracht, we wachten maar weer af.

Nicolette, ik wil ook spullen voor je opsturen, als je iets nodig hebt. xxx