De winter keert terug

Vanmorgen om kwart over 6 wakker van de wekker en ik had hem iets eerder gezet dan kon ik wakker worden. Toen het tweede alarm ging moest en we er echt uit.
Om half 7 Theresa en om 7 uur Sabriana wakker gemaakt. Alles ging lekker en nadat Jan met Theresa op weg was gegaan kwam Meli thuis uit haar werk. Sabrina vloog op haar af en knuffelen en ze wilde met Meli mee maar helaas ze moest naar de Kindergarten.
Toen Jan haar was weg brengen ben ik gaan douchen. Jan na thuiskomst en ik aan een kop koffie.
Het is buiten ijzig koud minus 3 met heel veel wind wat het nog kouder maakt. Het sneeuwen is net aangevangen. De winter is weer terug.
Ik ben de dag door gekabbeld. middageten gemaakt. Speklapjes, bietjes en gekookte aardappeltjes. Samen met Jan gegeten. Ik ben om 3 uur aan de wandel gegaan naar mijn afspraak dat was best heftig. Ik moet beslissingen nemen maar ik kan het gewoon niet. Doe ik het ene dan voel ik me schuldig doe ik het niet ga ik er zelf aan onder door. Ik weet ook niet of ik de Reha wil maken. De vraag is oa waar blijft Jan.
Ik heb tijd nodig om na te denken.