Dagje onderweg

Nederland, Delft

Vanmorgen zeer vroeg wakker met half 6 maar wel blijven liggen en later een spelletje gedaan. Dan toch opgestaan. Om 10 uur op weg naar Delft waar Randy bij de DOK werkt . We konden wat afgeven en even koffie samen drinken. We kregen een hardstikke leuke rondleiding door het gebouw en waar hij werkt. Een prachtig , multifunctioneel en Innovatief gebouw. Het was bv op de kinderafdeling echt druk met ouders met jonge niet schoolgaande kinderen en mij beviel het ook dat ze een ontzettend gezellig en groot leescafe hebben. Wat zou Theresa het daar naar haar zin hebben . Vandaag toch terug gereden maar geen tijd genoeg om het huis van Ramon en Debra te bekijken want die moesten naar een bruiloft. Tussen de middag toch nog maar een raspatatje gaan eten. Wie weet hoe lang het duurt dat we dat weer kunnen eten. Dan met Erna naar Mandy en haar kinders. Ze hebben aangebouwd en dat ziet er al mooi uit al moet binnen nog veel gedaan worden. Ze hadden een slaapkamer te weinig voor Mick. Die 2 meiden slapen samen. Ze kunnen later als ze dat willen een aparte slaapkamer krijgen. Vandaar weer terug naar huis en dan ben ik met Erna naar Intratuin gegaan. Daar is het al deels kerst en geweldig . Ik heb een skipiste en een achterwand gekocht voor mijn kerstdorp. Dan toch echt weer terug en avondeten wat weer zeer lekker was. We worden erg verwend door Erna . Alweer onze laatste avond hier. Ik voel me erg thuis bij Erna en het is als een warm bad om bij hen te zijn.