Happy Happy new year

Oostenrijk, Reith

Volwassen worden valt niet mee
Soms succesjes, soms dikke tegenvallers
Soms genieten , soms heel erg balen
Maar het gaat me zeker lukken.
Jannick

HAPPY NEW YEAR, EEN GOED EN GEZOND 2011

Niet te geloven alweer een jaar voorbij. Wij eindigden het oude jaar met zijn tweetjes.
Al mijn lekkere eten ten spijt want Jannick had besloten om toch niet thuis te komen eten.
Tegen 12 uur zijn we naar buiten gegaan en daar stond een groot deel van de familie. We gingen al snel naar binnen want het was erg koud. We werden uitgenodigd om in het oude huis bij Hannes en Elfriede nog wat te drinken en samen te zitten zoals zij dat zeggen. Er kwamen ook nog buren en zo bij dus een gezellige samen zijn .
We kregen een overheerlijke chocolade mousse door Elfriede gemaakt met allerlei zelfgemaakte vruchtensausjes. We gingen door met de sekt en de zelfgebrande snapps. (50%)
We zijn om half 4 naar onze woning gestrompeld, ook Jan liep dwars.

Soms werkelijk geen idee waar de dingen over gaan. Jannick zou vroeg thuis zijn en ook gewoon bij ons eten. Later belde hij om te vragen of het goed was als hij pas om 19.15 zou komen en of het goed was dat hij dan ook Christina zijn vriendin mee zou nemen. Dat we dan later zouden eten en dan gezellig met zijn allen.
Inderdaad ze kwamen en ik zei ze in de woonkamer te gaan zitten want ik had alles in de huiskamer neergezet. Maar ze bleef in de gang staan, dan kwam ze toch binnen en ik zei dat ze ergens kon gaan zitten maar ze bleef staan, Jannick wilde een tv programma die we voor hem opgenomen hadden op een dvd zetten. We hadden het even over de tv en de zenders en zijn tv boven. Christina wilde niets eten , niets drinken en zat met haar rug naar ons toe. Ik hoorde dat ze tegen Jannick zei dat ze niets wilde omdat ze al gegeten had, Jannick at een handje vol van de complete tafel met hapjes en hij staat op en zegt tegen haar kom we gaan naar boven. Hij spreekt met mij af hoe laat ze komen ontbijten en ze bleef gewoon zitten.
Jannick vraagt nog een paar maal kom je nou en ze raast uit vliegt van de bank en schreeuwt jammer dat ik geen Hollands kan. We waren perplex en hadden geen idee waar het over ging.
We hebben geen conversatie gevoerd want wat zeg je tegen iemand die met de rug naar je toe zit en duidelijk nergens zin in had. Ze waren om 8 uur al vertrokken. Ik heb de vis maar aan de katten opgevoerd en de rest in de vuilnisbak, Ik voel me werkelijk niet lekker erbij. Ik heb al heel vaak tegen Jannick gezegd dat hij tegen ons dan maar Duits spreekt als hij een vriendin meebrengt.Maar dat doet hij niet,afgezien de technische data van het opnemen was ook niet zo boeiend.
Maar goed nadat hij ons met het kerstontbijt had laten zitten en met de oudejaarsavond buffet en nu dit vanavond baal ik nu toch wel heel erg.We hebben niets tegen het meisje, we hebben haar tot nu toe nauwelijks gezien en elke conversatie gaat ze uit de weg.Ik ben moe en niet fit, mijn grieperigheid niet over en ik heb mijn best gedaan. Hoop dat hij voorlopig even geen vriendinnen meeneemt. heb even genoeg aan mezelf.

o

1 januari 2011 20:51 | Door: Annemarieke Gelukkig nieuwjaar!!! LG, Annemarieke

molenaar.ruesink 2017-05-05 16:27:41

4 januari 2011 08:35 | Door: Bianca De beste wensen voor 2011!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!