Wat vervelend nou, alweer een warme zonnige dag

Slovenië, Čatež ob Savi

Mittwoch 31.August
Theresa was heel vroeg wakker en ze moest huilen want haar zaklantaarn vond ze niet. Dus gezegd dat ik later wel zou gaan zoeken en bij ons in bed genomen. Lekker verder geslapen met zijn drieen .
Ontbijten. douchen enz.
We waren al voor 10 uur in het buitenbad gewoon heerlijk. Middageten en Theresa had ondertussen ook een spiksplinternieuw zwembadje gekregen van buren en die opgeblazen en met water gevuld kon ze lekker inspelen met het emmersetje die ze ook al heeft gekregen. Martina kwam ook in bad spelen en die had net zo´n set gekregen dus ze hoefden niet te vechten.
Ik had naar Roan gebeld omdat ik het niet eens was dat Theresa geen kinderfietsje kreeg. Later kwamen we bij de tent stond daar een kinderfietsje. Dus 3wieler terug gebracht en Theresa ging fietsen met Martina die haar eigen fietsje bij zich heeft.
Dan besloten we om even naar de outlet te gaan omdat Ingrid gevraagd had om voor een jogginghose voor Theresa te kijken . De vorige was ook een Adidas maar wordt te klein en Theresa is zo smal dat bijna alles altijd veel te wijd is.
In ieder geval geslaagd en ook nog even bij de andere merken gekeken. Dan weer terug naar de camping. Ik las een berichtje van Jannick of we een kaart van Theresa aan Oma Kathi wilden sturen . Dus kaart gekocht een postzegel kunnen kopen , geschreven en al op de bus gedaan.
Het was vandaag gelukkig niet meer zo heet maar toch nog 35 graden.
Dan weer zwemmen en Theresa mocht een tatoo laten zetten. Ze doen het met een airbrush. Helemaal gelukkig maar erg ongeduldig want ze moest een half uur wachten voor ze weer mocht zwemmen. Weer zwemmen en terug naar de tent want ze moest nog afwassen met Opa samen. Opa kreeg een kunstkop van haar want ze maakte zo veel schuim dat alles onder het schuim zat.
We hebben hagelslag en pindakaas gekregen en een fles met Nederlandse kinderlimonade.
Eind van de middag heel veel Nederlanders uitgezwaaid.
Avondeten en Theresa had ik opgeschept en de rest voor Jan en mij. Ze vond het zo lekker dat ik dan maar van mij op haar bord geschept had. Ook dat verdween en dus van Opa´s bord en toen had ze genoeg gegeten. Het was een Grieks rijstgerecht en ze vond het echt heel erg lekker. Maar de baklava die ik erna had hoefde ze niet. Samen met Martina gespeeld en dan was het eerst handen wassen, dan binnen nog wat kaascornucoos eten , wat drinken. Richting washok en tandenpoetsen en nachthemdje aan. Muziekje aan en ik hoor al niets meer.