Super super weer

Mittwoch 13.April
Wouw wat houd ik van dit weer, zonnig en warm.
Vandaag ga ik dan ook voor het eerst van mijn nieuwe grilplaat eten, lekker buiten op het balkon.
Vanmorgen eerst de paprika´s schoongemaakt, gesneden en ingevroren. Dan wat administratie , planten buiten water geven, de was in de machine en straks in de droger.
Een lekker muziekje nostalgie de beste van Abba tijdens de werkzaamheden.
Jan is naar Andre kijken of het gras gemaaid moet en kan worden, en ik denk dat het zo is want hij is niet terug gekomen.
Het eten voor op de plaat staat klaar en de bijgerechten ook dus dan alleen wachten tot Jan terug is. Een heerlijke morgen bijna voorbij.
Samen met Jan heerlijk gegeten, de nieuwe plaat doet het beter dan die een die we eerst hadden. De groente een beetje roerbakken en klaar, het vlees was ook snel goed. Kartoffelnsalat , Kohlsalat en Gurken erbij smullen maar.
De zon was zo warm en zo lekker bijna niet te vatten dat ze weer sneeuw opgeven tot op 1300m. Maar April doet wat hij wil.
Jan ging werken en ik op mijn gemak naar de huisarts . Mijn eczeem wordt steeds erger en mijn linkerhand kan ik nu echt niet meer gebruiken dag en nacht pijn er moet nu echt wat aan gebeuren want dit is al heel lang niet leuk meer. Na al die jaren veel pijn en van het kastje naar de muur gestuurd worden , injecties erin , verschillende braces ,verschillende Orthopede , fysio mag ik nu naar de handchirurg ben nieuwsgierig wat hij er van vindt . Kan geen aardappel meer vasthouden om te schillen en af en toe pakt Theresa mijn hand en dan kan ik het wel uitschreeuwen van de pijn.
Even door de MEZ gelopen en een driekwart broek gekocht, helaas hadden ze alleen zwart , had liever een kleurtje gehad. Maar het is tenminste broek die hoog sluit en niet zo laag dat als ik ga zitten mijn broek afzakt.
Loop ik voorbij de Kammimbiss gaat mijn telefoon, sta stil neem hem aan was het Jannick, als je terug loopt kan je meerijden. Zat hij op een bankje aan de achterzijde van de Imbiss. Vraagt hij heb je Ingrid gezien en ik nee geen idee die was de hele middag al weg. Zegt hij oh want ik krijg net een smsje of ik al zonnebrand heb opgelopen. Dus die was schijnbaar ook net voorbij gekomen.
Thuisgekomen was Jan ook al thuis gekomen van zijn werk.

Wooooooooooowwwwwwwwwwww terwijl ik dit op internet zet breekt er een enorm noodweer uit , windstoten niet normaal.