Oktober Revolution verhindert

Oktober-Revolution verhindert!!

Montag 12.Oktober
We zitten weer in de wolken,onderweg naar therapie zag je in de verte wel een blauwe lucht en ook aan de andere kant zag je dat maar helaas wij dus met de kop in de wolken.
Om 10 uur weer thuis en eerst maar eens aan de koffie. Jan was aan het stofzuigen . Krantje lezen en weer helemaal bij. De krant stond vol over de verkiezingen in Wien. Mijn analyse die ik had gemaakt klopte als een bus. Ben het nog niet verleerd. ( de opiniepeiling bureaus die daar voor zijn zaten er flink naast) Totaal tevreden met de uitslag het was veel slechter voorspeld. SPÖ blijft grootste partij ondanks inleveren, FPÖ veel gewonnen maar gelukkig niet waar gemaakt wat ze wilden. NEO´s voor het eerst zetels ten koste van de ÖVP die ook veel verloren heeft. Grüne tot nu toe heel weinig verloren dus Rood-Groen kan eigenlijk verder hoewel er nu ook wel wat andere mogelijkheden zijn. Grote bewondering voor Bürgermeister Häupl die dat ook zal blijven.
Linz blijft ook rood maar Wels is blauw geworden. Er zal hard gewerkt moeten worden in de politiek.
Ben blij dat we in een rode gemeente wonen , een gemeente waar het goed gaat. Veel mensen willen naar Gröbming maar er zijn gewoon veel te weinig huizen ondanks dat er aardig gebouwd wordt.
Grappig Jannick is de 2000. Facebook vriend van onze Bürgermeister Gugi.

Soms krijg je mail waar je gewoon blij van wordt. Ik had mail van Maureen met fotos erbij. Ook al zie je vrienden heel lang niet is het fijn te merken dat je toch nog vrienden bent. Het grappige is dat haar zoon 2 druppels water zijn vader is. Geen idee of het ook met zijn karakter ook zo is maar uiterlijk toch zeker. De dochter die ik heel heel heel lang niet gezien heeft was een klein meisje en nu ook al weer 3 kinderen tussen de 20 en de 1. Dan merk je dat je echt oud wordt want niet alleen je eigen kinderen zijn al volwassen.

Ik moet eigenlijk nog heel veel doen voor we weg kunnen naar Nederland maar me voorgenomen dat ik daar morgen aan begin.

Jannick kwam rondom 20 uur thuis en zat er helemaal doorheen. Hij was gelof ik vanmorgen om 6 uur weg gereden. Eerst langs het bedrijf en dan naar de Messe in Wels om op te bouwen.

Ik hoorde van hem dat ze aan de andere kant van de berg ook mooi weer hadden en dat Ingrid met Theresa een heerlijke dag heeft gehad op de Maxlaunmarkt en kermis.

Gelukkig was het bij ons ook mooi weer geworden, het werd zelfs 22 graden alleen de wind was koud.