De helft zit erop

Vanmorgen vroeg wakker zelfs voor de wekker om half 6 afging. Snel douchen en aankleden en tegen half 7 weg gereden. Ik was mooi op tijd maar mijn bed was bezet. Ik lig normaal op de dag oncologie maar mijn bed was bezet. Dus ik moest wachten tot ik ergens anders een bed vrij kwam en dat was echt heel ergens anders op de orthopedie. Ik lig nu met dames die een nieuwe heup krijgen. Maar het grootste deel van de morgen alleen gelegen. Dan was ik eindelijk aan de beurt en het heeft veel langer geduurd en ik was echt nog urenlang van de wereld. Ik kon gelijk beginnen met de medicatie die mijn darmen moeten legen dat is gatver en ik heb er erg buikpijn van. Ik moet liters drinken en het water is koud. Ze komen wel steeds bloedprikken om te kijken of mijn suiker niet te laag is. de aanleg vanmorgen van mijn toegang heeft mij 2 blauwe armen opgeleverd. Tot 3x toe opnieuw prikken na ellendig zoeken naar bloed wat nog erger is. Maar het is gelukt.
De vreugde was van korte duur want er moest nog meer bloed worden afgenomen en het ging weer niet. Dus nog meer prikgaten en blauwe plekken erbij. Een junkie is er niets bij.
Nu half 5 en een kop bouillon wat na liters water een fijne afwisseling is. om 6 uur moet alles weg zijn en komt er een nieuwe voorraad medicijnen en water.
Dat had tot gevolg dat het er gewoon uitliep en niet te stoppen. Ik kreeg luiers maar die namen het niet gelijk op dus liep het er alsnog uit, Dat was niet leuk en zeer ongemakkelijk. Ik had ook behoorlijk buikpijn en nadat ik in de avond iets aangehangen kreeg ben ik in slaap gevallen .