Nog geen mooi weer

Vanmorgen om kwart voor 7 wakker, even de katten eten gegeven en dan nog even terug in bed met de ontbijt tv. Dan tegen 8 opgestaan , douchen en aankleden. Imgrid kwam de babyfoon brengen en Theresa stapte bij ons in bed en ging Kika kijken. Ingrid heeft een ontbijt afspraak met een vriendin, Jannick uiteraard op zijn werk die heeft al een groot deel van zijn dag erop zitten.
Het weer is donker en somber en het miezert wat. De extreme regen schijnt voorbij te zijn.
Gisteren fotos van Angela gekregen van die 2 lieve doerakjes van haar.
Om half 10 was Sabrina wakker , eerst even verschonen en dan ontbijt en nu samen met Theresa Kika kijken in ons bed.
Ondertussen kwam DHL met een fotoalbum van mij. Ik weet nu waarom ik zo lang moest wachten , er stond NL op ipv AT. Ik heb het gemeld en hopelijk de volgende weer normaal.
De hele morgen met huishoudelijke klusjes bezig geweest, het eten hoefde ik alleen warm te maken.

DIANE alsnog van harte gefeliciteerd , sorry jouw verjaardag vergeten. (ouderdom dementie)

Jan heeft na heel veel woordenwisselingen de plankjes van Theresa aan de wand zitten. Hij vroeg kan je even kijken waar ze moeten komen dus ik hield ze er tegen aan en hij zei nee andersom en ik nee want dan valt alles eraf. Het mag wel zo maar dan moet er een randje langs komen. Jan en waarvan dan wel en ik van dat zelfde hout, Hebben we niet krijg ik dan te horen. Ik mee naar de kelder en laat hem zien dat er nog een hele hoop staan want ze waren van een bedbodem . Ik vraag hem kan je ze ook halveren en dan ertegen aan. Nee krijg ik dan te horen dus ik zei geen probleem laat het hout maar zakken zover dat je een randje erboven uitsteekt. Komt hij later weer boven vraagt hij ik kan het toch ook halveren ? Ja dat had ik je al gevraagd en je zei zelf nee. Nou dat is dan niet waar- Dan vraag ik hem waar heb je het prikbord van Theresa gelaten ? nou daar weet hij niets van maar hij heeft het meegenomen en wilde er haakjes aanmaken. Dit soort strijd moet ik de hele dag leveren want hij vergeet niets, we hebben allemaal niets gezegd, hij was er niet bij of ga maar door. Ik ben hem nu even helemaal zat en hem gezegd dat hij de dingen direct moet opschrijven-
Ik heb vandaag mijn werktuig gevonden waarmee ik de sticker op de deur kon doen. Bij een berg rotzooi van hem en niet beneden waar hij zei dat hij het opgeborgen had maar boven in de kamer van Theresa. Een hele hoop verzameld en naar beneden gebracht. Zo netjes en precies als hij vroeger was , een echte piet lut en nu breek me de bek niet open. En van alles wat hij kwijt is heeft iemand anders schuld aan. Ik hoop dat hij de laatste spulletjes ook nog aan de muur bij Theresa maakt en dan is ons project klaar. De gordijnen verlengen doet Ingrid want ik ben een stoethaspel met een naaimachine al heb ik ze tot nu toe genaaid en gevoerd.
Inderdaad alles aan de muur gemaakt , de plankjes en de stang waar ze haar medailles en zo kan ophangen, ook haar hoefijzers en zo. Ze ging zelf het vuil van haar bodem opvegen maar het meeste is zo fijn dat ik haar zei dat moet met de stofzuiger. Was ze aan Ingrid gaan vragen of ze de stofzuiger mocht gebruiken en dan alles opzuigen. Ze is zo blij en trots. Daar hebben we het voor gedaan.
Dan eind van de middag het pakket naar Wallig brengen daar is een Hermes punt. Ik had eerst bij de Post gekeken en die vroegen pakket 41 Euro, dan bij DHL gekeken dat was nog meer en bij Hermes 16 Euro nog wat. Ik zit in de auto en ipv naar het centrum te gaan slaat Jan af richting MEZ. Ik zeg hem we gaan verkeerd we moeten naar Wallig. Dan blijkt dat hij geen enkel idee heeft waar dat is dan gaat hij maar op goed geluk ergens heen.
Hij vroeg voor we weg gingen ga je ook nog boodschappen doen en ik nee niets nodig. Dan zegt hij mijn koffee is op. Elke keer als we boodschappen gaan doen vraag ik hem heb je koffee of filterzakjes of zoetjes nodig nee dus. Hij moet dat pak dan ook leeg geschudt hebben in zijn doosje dus had hij toen of op de lijst moeten schrijven of het even melden dan zet ik het er op. Dus ik zeg hem rij dan maar naar de Spar en dan rijdt hij het parkeerterrein van de MEZ op. Hopeloos momenteel. Vooral omdat hij alles ontkend ,niet vraagt en als ik het bij hem navraag wordt hij boos.
Nu de kachel aanmaken het is me net te koud.

Misschien zit er op Jan nog garantie, kan je hem terug brengen ! 😂😂😂

Anja 2020-08-05 17:58:56

Nee, kan alleen ruilen met de bon. Ben bang dat die nou net niet te vinden is. 😉😁 💋