Hubert von Goisern

Oostenrijk, Kleinsölk

Maandag
niet zonnig maar nog steeds mooi weer , al komt er wel steeds meer bewolking. Gisteravond was het in Gössl toen we daar om 18 uur aankwamen nog steeds 23 graden en konden we buiten een radler drinken. We stonden bij Gasthof Veit geparkeerd .
Het was een heel kleine ruimte en ruimte voor 200 mensen. Ik verbaasde me toen de speellijst werd gepubliceerd dat Gösl als enige gelijk al als uitverkocht op stond.
Het was dus van een cultuurvereniging en vooral kennissen , familie en vrienden.
Uniek dat wij daar kaartjes voor hadden. Het was een te gek concert, genieten vanaf aanvang tot ver na het einde. Gewoon vlakbij het podium staan, elke emotie kunnen zien.
Hubert speelde op veel instrumenten, accordeon, acoustisch gitaar, electrisch gitaar, mondharp, mondharmonica, klarinet en iets wat op een gitaarsteel lijkt. Uiteraard zingen en jodelen. Hij gaf zich totaal over aan de muziek. Hij kwam uiteraard niet onder het nummer Weit weit weg uit wat door het publiek uit volle borst meegezongen werd.
Ik hoop voor een latere voorstelling in zijn tournee nog kaartjes te kopen, weet nog niet precies voor welke voorstelling. Een groot stadionconcert wil ik ook wel eens meemaken.

Ondertussen is het toch begonnen met regenen. Omdat de temperatuur snel zakt heb ik de kachel maar aangemaakt en er een blok hout in gedaan.

4 april 2011 11:46 | Door: Annemarieke Dus bijna een prive-concert! Je kunt al aan de foto's zien dat het geweldig was.

molenaar.ruesink 2017-05-05 19:55:53

6 april 2011 01:23 | Door: christina Ik zie het al , je bent weer helemaal thuis,toch hoop ik dat je hebt genoten van jullie trip naar Holland,het is hier alweer guur en koud,met een straffe wind kracht 7/8. wel staan alle bomen nu zo mooi in bloei alles roze en wit,ze zijn nog nooit zo vol geweest,als daar allemaal kersen en appels van gaan komen vallen de bomen onder het gewicht denk ik zo,we zullen zien dit jaar. Wel willen we Jan feliciteren met z'n verjaardag,en hopen voor hem dat het een warme en gezellige tijd zal worden. Verder had ik nog contact met Malcolm,wist niet dat die in Africa zat,leuk hem op deze manier weer eens te spreken.Heel veel liefs en groetjes uit Heemskerk aan de Zee,van ons allemaal. www.freewebs.com/lepapillondeorange