Circus

Nederland, Apeldoorn

Vanochtend al vroeg weggereden want Jannick had met Roos afgesproken om naar het openluchtmuseum te gaan. In Beekbergen aan gekomen eerst wat met Roos,Maarten en Jona gedronken en toen zijn Roos en Jannick weggegaan.
Ik zit nu op hun internet alles bij te werken. We eten vanavond ook hier en gaan dan met zijn allen naar het circus in Apeldoorn.

zo als ik hoor hebben jullie het fijn gehat in Nederland. Het is mooi om te horen dat het goed gaat tussen Jannick en Sergei (wij komen natuurlijk graag een keertje mee trainen^^). Voor de limieten voor het Nederlandse team moet je even op google limieten biatlon in tiepen of kijk even op deze link (http://www.wintersport.nl/objects/00020516.pdf). Hoe het precies met Europacup wedstrijden zit weet ik niet maar ik denk dat dat alleen in overleg met Erik gaat. Maar als Jannick de limieten haalt is hij er warschijnlijk toch wel voor gequalificeerd. Bij ons is hier verder alles kids. De training gaat zo zijn gangetje. Ik heb sinds gisteren ( 29-06-2008) vakantie. Dit ga ik natuurlijk genieten. Ik ga in de vakantie nu heeeeeel hard werken met Herbalife want ik moet een beetje een basis opbouwen zodat ik dan volgend jaar, als ik mijn abi heb, naar Mittenwald kan vertrekken om daar foultime te gaan sporten. De groeten aan iedereen in het huishouden en ik laat nog wel een wat van me hooren LGR. Nick p.s. is dat met Jannicks computer eigenlijk al opgelost? (email: info@feel-the-power.com)