Een heerlijk begin van de week met zon maar dat was ook alles.

Lekker geslapen vanmorgen een beetje lui dus pas om half 9 eruit gegaan. Gelijk begonnen met de badkamer poetsen en Jan heeft daarna even het putje schoongemaakt. De was erin en ook gedroogd , de vaatwasser aan en zo ver ik kan zien de sporen van het weekend weer weg. Eten gemaakt zodat het klaar was toen we Theresa gingen ophalen van de Kiga. Ingrid is met Sabrina naar Leoben en het ziet er naar uit dat het experiment met het ketogeen dieet ook mislukt is.
Theresa kan niet wachten tot Nina komt en vandaag gezegd dat het nog 8 weken duurt. Dat vindt ze nog wel lang dus straks maar even een vakje op de kalender kleuren dan kan ze het beter zien en afstrepen.
De arts was wel tevreden op Sabrina en nog doorgaan met ketogeen dieet. Voor onze familie Jannick heeft het beschadigde of afwijkende gen niet. ondanks zijn Aspergersyndroom. Het is alweer eind van de middag en niet alleen Ingrid is weer terug ook Jannick is weer thuis van zijn werk. Die kreeg een leuk cadeautje , de kerk vind dat hij op een paar euro na 300 euro kan betalen per jaar aan kerkbelasting , Ingrid betaald ook al en omdat hij niet betaald heeft kreeg hij bericht van de deurwaarder om zijn vrijwillige Spende te betalen. Ja je leest het goed vrijwillige bijdrage die niet zo vrijwillig is. Ook vind ik het niet terecht dat ze salaris info krijgen van de belasting hier. Als kerk en staat gescheiden zijn is dit een behoorlijke inbreuk op je privacy- Ik ben zo blij dat ik dat nooit heb laten registreren, toen we hier kwamen wonen vroegen ze er wel om en ik ben dus wel Luthers gedoopt-
Vandaag kwam ik er achter dat Jan de vriezer had uitgezet toen het onweerde. Ik had overal wat ik wist de stekkers er in gedaan en dat ook aan hem gevraagd om dat te doen. Nu dus 6 laden ontdooid en voor heel veel geld ontdooid. Ik doe dat nooit uit omdat het verzekerd is maar niet als je de stekker eruit haalt.

Annemarieke ik kreeg het sms je bij thuiskomst van het midgetgolf spelen en Jan is de sleutel gelijk gaan brengen was schijnbaar verder goed want ik kreeg een bedankje van haar.