Jan jarig 61

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Vandaag is Jan 61 geworden.We doen er niet zo veel aan. Jannick heeft school, training en vanavond ehbo cursus. Hij heeft zijn diploma al maar hij moet het wel mee doen want het telt voor zijn cijfer.Hij gaat met de bus van 7 uur weg en Jan haalt hem rond 22 uur vanavond weer op. Hij ontbijt op school. middageten en avondeten ook op school.Hij slaapt dan hier want dan heeft hij 's ochtends iets meer tijd .
Want dit moet hij de hele week. Ik vind dit belachelijke dagen.
Jan had zijn cadeau ook al enige tijd terug gekregen, we dachten dan kan hij er nog van genieten. Hij had snowshoes gekregen. Maar als hij ze vandaag had gekregen had hij er ook nog op weg gekund. het sneeuwt echt verschrikkelijk en er is al een aardige laag gevallen. Er was nog sneeuw en het vriest weer.
We hebben gisteren gegourmet , Katja en Jannick waren er ook. Taart gebakken en gegeten.
Ik was weer naar de sportschool vanmorgen.Na 7 maanden training nog steeds elke keer spierpijn.
Vorige bericht

7 april 2008 18:19 | Door: Randy, Laura & Björn Jan van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

molenaar.ruesink 2017-02-12 18:00:53

7 april 2008 20:46 | Door: Jeanne Hartelijk gefeliciteerd Jan en nog vele jaren. Groetjes, Jeanne en Koos

molenaar.ruesink 2017-02-12 18:01:13

12 april 2008 18:37 | Door: Jan,Diane,Jordy,Remc Hallo luitjes, Jan alsnog van harte gefelici- terd met jou verjaardag.We zullen de dag noteren. Zijn we de volgende keer op tijd.Allemaal de groetjes en tot mails

molenaar.ruesink 2017-02-12 18:01:34

7 april 2008 07:42 | Door: ria hoi Jan Van harte gefeliciteerd nmet je verjaardag.Heb geprobeerd je te bellen maar het nummer was onjuist dus dan maar op deze manier. Heb je de kaart ontvangen? Een fijne dag gewenst van ons allen. RIA 7 april 2008 09:57 | Door: Bert en Angs Ei, ei, ei, en we zijn zo blij, want Papa die is jarig en dat vieren wij! Pap, we drinken er 1 op je verjaardag hoor (misschien nog wel wat meer ook...) Van harte gefeliciteerd en ik bel je vandaag nog even. Liefs van Bert en Angs! (p.s. sorry, geen kaart want het winkelcentrum is toch best ver strompelen...;) xxx