Even rusten

Oostenrijk, Schwendt

Vrijdag 29 januari
Vandaag ziek ik uit want behalve wedstrijdlopen heb ik alleen nog maar in bed gelegen.
Ik ga toch morgen de 20 km marathon lopen.
Ik heb alleen Reini duidelijk gemaakt dat ik vandaag echt niet kom werken en hij is toch accoord gegaan. Hij weet dat hij altijd een beroep op me kan doen maar nu even niet en zeker als het geen biathlon is want dan kunnen andere het werk overnemen. Ik ben de enige die de biathlonlessen doet. Ik heb contacten gelegd met het Duitse rode kruis en als ze het in mijn Dienststelle goed vinden kan ik dienst doen in Ruhpolding bij de biathlon worldcup. Zij willen graag bij ons dienst doen bv met de nachtslalom. Jannick

Vrijdag
Jannick heeft contacten met het Duitse Rode kruis in Reit am Winkl aangeknoopt. Hij mag dan bij de World Cup Biathlon in Rühpolding bij het Duitse Rode Kruis dienst doen. Zij willen heel graag bv bij de Nachtslalom dienst doen.
Jannick had vandaag weer moeten werken maar we hebben Reini duidelijk gemaakt dat we niet weer met slecht weer gaan rijden en dat Jannick niet echt fit is. Daar stemt hij mee in en Jannick kan uitslapen.
Jannick knapt niet erg op en we gaan wat bij de apotheek halen.
We rijden een stukje de andere kant op door Kössen, Walchsee, Ebbs naar Kufstein. We zijn nooit in deze omgeving geweest.
Jannick ligt na het avond eten alweer in bed.
Hij hoest in ieder geval in de nacht niet meer en slaapt ook beter.