Weer een warme dag

De wekker om 7 uur maar ik kon nog niet opstaan. Dus wat tv en dan eruit. Ik was tegen 9 helemaal klaar en ben naar de sportschool gaan lopen.
Daar mijn ronde weer rustig opgepakt. Ik voel weer dat ik wat gedaan heb. Dan weer terug gewandeld. Thuis een kop koffie en dan met Jan naar Prenten. Het ritueel van de was weer gedaan en dan weer naar huis. Ik was een deel daar en een deel thuis anders kom ik er niet doorheen. We moeten nu nog 1x en dan doe ik de laatste was op het wasrek in de afstelkamer.
Thuis eerst mijn was aangezet en dan tijd voor even zitten met een glaasje drinken . Ondertussen bedenken wat we gaan eten. Ik heb nog koude aardappelsalade dus die in ieder geval. Geprobeerd om de tablet van Jan op het internet te krijgen maar het wil niet lukken.
Ik had een salade en aardappelsalade en een biefstukje. Dat smaakte uitstekend. Jan ging weer fietsen en ik de wassen afgemaakt.
Jannick belde en zei het konijn zit voor de deur. Dus ik naar beneden , het deurtje open gezet en het konijn de goede kant op gejaagd. Die ging gelijk in haar hok dus ook maar gelijk dichtgedaan. Er wordt slecht weer verwacht.
Dan wat Netflix gekeken. Een tosti gemaakt voor het avondeten. Ondertussen was er een onweersbui gekomenmaar tot nu toe stelt het bij ons niet veel voor.
De dag is weer voorbij.
Vasndaag is Ryan 11 jaar geworden, een week voor Theresa 11 wordt. Ryan is de zoon van Lisa en was het enige kleinkind van mijn broertje Ruud. Wat had ik mijn broertje gegund om hem te zien opgroeien. Gewoon te vroeg heen gegaan .

Wat een luxe traktatie, Gefeliciteerd!