Weer een stapje verder geen idee hoeveel stappen het worden

Vanmorgen wakker van de wekker en ja opgestaan en douchen. Dan alle andere ochtend dingen gedaan. Toen ik klaar was en ook een koffie had gedronken tijd om wat te gaan doen. Jan is niet vooruit te branden maar hij staat wel op als ik op sta. Ik vraag Jan om iets te maken een balk voor onder het werkblad zodat niet alles instort als we het 20 cm kastje weghalen.. Die moet naar de andere kant. Daar komt de 60 cm spoelbak onderkast die nog moet komen. Ik krijg langzaam het gevoel dat de kast die vandaag zou komen ook weg blijft. Maar goed volgens hun tijd die ze aangaven heb ik nog 1 1/2 uur. In het bericht stond van 8 tot 17 uur. Ik heb alles goed bekeken en als de bladen eraf zijn kan ik alle kasten die ik wil verplaatsen. Dus de 20 cm komt er dan tussen zodat de grote 80 cm kast met inductieplaat ook wat opschuift. Ik koop nog 3 bovenkastjes erbij en haal de zelfgemaakte kastjes weg. Daar stond de magnetron en mijn kruiden assortiment in. Dat gaat zich uit als ik het kastje met de afzuigkap wat verplaatst maar dan moet de kookplaat ook wat verplaatst worden. In het nieuwe blad geen probleem gaten moeten nog gezaagd worden. Omdat het zo geen werken is besloten om dan de keuken maar even niet te gebruiken. Ik heb het grootste deel van de tegeltjes op de vloer eruit gehaald , de rest doe ik als de bladen eraf zijn Dan kan ik de kastjes verplaatsen. Middageten gemaakt Bihoensoep dan later een rundvleesbapao en dan vanavond ook een bapao. Dan heb ik samen met Jan de eettafel en stoelen naar de huiskamer verhuisd. Na eerst de stoel die weg moet te slopen. We hadden al 3 van de 4 vervangen. Nu was de gelegenheid daar om die dan maar gelijk te slopen. Zo is er een ruime werkplek ontstaan in de keuken. Voor vandaag was dit genoeg . Het is ondertussen al 16 uur en geen kast.
Gaan we om 17 uur naar beneden staat daar een pakket voor de deur, even aanbellen doet erg zeer.
Ondertussen het goede en leuke nieuws van Pascal, Yasmin de baby is er.

Ein Köpfchen, ein Näschen, zehn niedliche Zehen,
rundum ein Geschöpfchen, so süß anzusehen.
Ein Mündchen zum Saugen, zartseidiges Haar,
zwei staunende Augen, ein Traum wurde wahr.
Marie Johanna 💖 🍼 👧
geboren am 29.03.2022 15:11
51cm 3285g
Een mooi moment overtreft al onze dromen,
want vandaag ben jij op de wereld gekomen.
Een meisje, zo zacht, zo teer, zo klein,
Wie had gedacht, dat jij zou mooi zou zijn!
Marie Johanna 💖 🍼 👧
is op 29.03.2022 geboren om 15:11
51cm 3285g
Moeder en kind maken het goed!

Ook de felicitaties voor Jordy en Diane, Jordy heeft verjaardag vandaag.

Zeker bang dat ze moesten helpen met naar boven brengen. Ik dacht dat dat alleen in Nederland gebeurde.

Liduina 2022-03-29 18:26:46

Dat gebeurt bij ons ook. Waardeloos!