Warme Föhn doet sneeuw smelten

Warme Föhn doet de sneeuw weer smelten en de grens ligt een beetje boven ons.
Ik kreeg weer gezellige post, ook van Hubert dat is mijn oude Bofrost bezorger die vele jaren bij ons kwam. Een hele mooie foto van de Erzberg met sneeuw in Eisenerz en hij had er ook nog 2 fotos bij gedaan van zijn zoon en dochter en partners. Grappig dat je in jaren met de bezorger zo´n contact kan opbouwen , we zijn bij hem altijd welkom om voor bij te komen maar Eisenerz ligt nooit op de route, vroeger toen Jannick nog sportte kwamen we daar voor de wedstrijden. Een mooie kaart van Danielle en haar zoon van het Triebental. Ik houd er van om post te krijgen .Nog leuker als het ook iets persoonlijks is.
Theresa vandaag weer en een beetje aanklooien in huis. In de middag met Jan mee naar Schladming , Theresa vindt de feestverlichting overal geweldig.Het was loei en loeidruk overal. Ze hadden voor Jannick de gekleurde lampjes niet meer en ik heb de witte gekocht en thuis dan maar opnieuw de kerstboom gedaan , nu met de witte lichtjes en de gekleurde in het doosje gedaan voor beneden. Dit is echt de laatste keer dit jaar dat ik de kerstboom versier.
In de avond was er niet veel op tv en we zijn dan maar aan de dvd box van Dr. Tinus begonnen. Erg leuk en we hebben veel gelachen. Ik had 1 box van Sinterklaas en 1 box van beneden voor mijn verjaardag gekregen. Ik ging dan ook wat later naar bed dan anders want ik hoef morgen niet voor dag en dauw eruit.

22 december 2014 15:24 | Door: Annemarieke Nicolette en Jan, ik wens jullie , vanuit Nederland , hele fijne kersdagen en een verschrikkelijk gezond en gelukkig 2015 !! LG, Annemarieke