Paasmaandag

Oostenrijk, Obertilliach

De gasten gingen mooi op tijd weg dus wij konden ook even na 10 uur vertrekken. Jan had een nieuw slot op onze deur gezet want we willen niet dat ze in huis komen als wij er niet zijn. Dat was goed geraden want om half 11 ging de telefoon al waarom ze er niet in konden en waarom we niet gebeld hadden dat de gasten weg waren gegaan. De afspraak was dat ze om 10 uur zouden gaan was ze zelf bij dus waarom zouden we bellen. Zij zou het appartement reinigen enz. Dus ook daar hadden we geen omkijken naar. En in ons huis had ze niets te zoeken. Ze zei dat de elektrameter als een gek te keer ging en of we niet iets aan hadden laten staan, de wasdroger of zo. Maar ik had alles nagelopen en Jan heeft alles nog een keer nagelopen . de stekkers zitten er zelfs niet in dus het was weer onzin. Ze willen het appartement aan iemand laten zien maar dan alleen als wij thuis zijn. Gelukkig schrijft Jan ook de meterstanden altijd elke zondag op dus ook daar kan ze ons niet mee neppen.
De reis ging voorspoedig ondanks wat sneeuwval onderweg. Toen we vanochtend opstonden lag er een flink pak nieuwe sneeuw en Jan heeft eerst de sneeuw machinaal geruimd.
We konden gelijk na aankomst het appartement betrekken. We hebben alle drie niets meer gedaan. Er ligt hier heel veel sneeuw en het is hartje winter. Het sneeuwt nog steeds en het is koud.