woedend woedend

Oostenrijk, Liezen

Ik ben echt woedend op de Nederlandse post.
Hadden we in Nederland al regelmatig problemen met de post sinds we in Oostenrijk zijn is het pas echt raak.Alle post die vanaf juli 2006 is nagezonden is niet aangekomen.Het maakte niet uit of het naar de camping of naar Pruggern werd gezonden.We hadden de ervaring al met pakjes naar Jannick in het Heim dat het soms niet aankwam.Dus ik heb het vanaf januari niet meer nalaten zenden.Nu heeft Jeroen een pakket naar ons gestuurd met tnt post en je raad het al mijn pakket zijn ze kwijt.Wat het ergste is alle post vanaf januari zat er in waarbij ook onze nieuwe giropassen, 2 dagboek fotoalbums die ik heb laten maken, boeken en de serie op dvd van lost.Verzendkosten 18,45 euro.Je kan het pakket gegarandeerd volgen maar onder ons nummer was niets te vinden.Dus contact opgenomen en helaas voor ons pakket weg.
Ik ben zo langzamerhand radeloos want het betekend geen kinderbijslag omdat de papieren weg zijn en nog een aantal andere zaken die we echt nodig hadden.Andersom als we iets naar Nederland sturen komt het gewoon aan.Van de fotoalbums is 1 nog te vervangen omdat die nog compleet op internet staat maar de ander niet meer.Kan het misschien nog opnieuw bij elkaar zoeken maar het maken zal enige weken in beslag nemen.

Het is hier al de hele week zomers en we zijn eergisteren met zijn drieën gaan mountainbiken.Jannick voor het eerst op zijn nieuwe fiets.We hebben van Pruggern binnendoor over Moosheim naar Gröbming en dan langs de Enns terug.Daar kwamen ook 2 riviertjes bij elkaar en dat is een machtig natuur geweld en prachtig om te zien.
Bij ons aangekomen moesten we lopen met de fiets naar boven want fietsen lukt ons nog niet en Jannick moest het ook nog even rustig aan doen.Dat deed echt pijn aan mijn benen na het fietsen.
's Avonds gingen Jan en jannick naar een bijeenkomst in Pruggern.In juli is er in Worschach een 24 uursloop en daar wil de gemeente Pruggern aan meedoen.Ze hebben 24 lopers nodig, Jannick wil gaan lopen en jan had het ook graag gedaan maar helaas.

Gisteren zijn we inkopen gaan doen in Liezen.Normaal kan Jannick nooit mee maar nu kon dat wel.Hij heeft andere trappers voor zijn fiets moeten kopen, zijn eigelijk alleen clipjes.Ook moest hij nog 2 bidonhouders met grote flessen erop hebben.
Jan alvast voor zijn verjaardag een fietshelm en een fietsbroek.Voor mezelf ook een fietsbroek en shirt.Alles was al leuk afgeprijst, bv Jannicks trappers van 69 naar 39 euro.ook de fietskleding was nog maar 10 euro stuk, helm van 60 voor 10 euro.
Dus al met al was dat boffen maar omdat we meer dan 6 artikelen hadden kregen we daar nog 20% korting over alles.Was dus de moeite waard om even te gaan.Gelijk boodschappen bij de Lidl en voor Jannick nog nieuwe zaalsportschoenen ook met 50% korting bij een andere zaak.

Vandaag is het weer omgeslagen, het is gaan waaien en bewolkt.Ze zeggen dat er een enorm kou front op ons afkomt en dat we toch nog flink sneeuw krijgen.Jannick doet dit weekend niet mee aan de Steirische kampioenschappen in Eisenertz.Hij mag nog geen wedstrijd lopen.Wel is hij vanmorgen naar Schladming op en neer gaan fietsen.
Hij heeft nu zijn supernintendo weer opgezocht en zit nu te spelen.

Ik ben de hele dag al van streek omdat ik opnieuw mijn spullen kwijt ben.

Jan kon vandaag met Dennis op skype praten (eindelijk).
Dat is voor niets en het is net telefoneren,dus zet allen skype op de computer en we kunnen bellen met elkaar.

Jannick had ook weer iets zegt hij tegen Jan
"Hee pap nu kan je ook bij de Incontinental Singers" We kunnen dus nog wel lachen al gaat het steeds moeilijker

20 maart 2007 11:48 | Door: Bjank Moooooooie fiets Jannick! Ik heb ook een nieuwe, mijn oude was een barrel en ik durfde Nina er niet mee te nemen. Mijn schoonmoeder had nog een goeie staan en die mocht ik hebben. Tof he? KUSSSS