Verhuisdag

We waren we nog heerlijk in bed en om half 8 hoorde ik Meli binnen komen. Dus opgestaan en aan de koffie. Jannick was doorgereden om een verhuisauto te halen op zijn werk. Ik had al een paar dagen pijn onder mijn middelste teen en gisteravond voelde ik een bobbel die aanvolede alsof er vocht in zat en het was beweegbaar. Dus Meli had gekeken en wist ook niet wat het was. Jannick was ondertussen gekomen en die had gekeken wie er dienst had want onze huisarts had altijd op zaterdagmorgen praktijk maar nu schijnt ze op maandag praktijk te hebben. In Stein an der Enns was Ploder die dienst had even gebeld en dan er heen gegaan. Het sneeuwde en sneeuwde en eerst aangemeld dan in de auto gewacht en als ik de volgende was voor de deur gewacht. Ploder dacht ook aan vocht en wilde het puncteren dat deed erg veel pijn en tot zijn verbazing geen vocht. Ik kreeg erna een flinke bloeding en moet nu 7 tot 10 dagen wachten en in die tijd zou het weg moeten gaan . Hij heeft gevraagd of ik door iets gestoken ben of ergens ingetrapt maar ik zou het niet weten. Als er iets zit zou het eruit moeten komen. Ga denk ik nog wel even naar mijn eigen huisarts van de week. Jannick had 4 flinke gasten bij zich waar je mee kon lachen de verhuizing en alles uit elkaar halen liep als een trein. Voor ze gingen rijden kwamen ze eerst allemaal koffie drinken en dat allemaal aan de eettafel in de keuken waar het kasteel van playmobile op staat. Daarmee moesten ze dus spelen en Jannick zei als je mij al gek vindt wat zijn die dan. Ingrid had Sandra om te helpen . Dan gingen ze naar Ingrid om alles daar uit te laden en op te bouwen. Ik had Jannick gevraagd of ik moest koken en hij zei nee we betsellen wel Pizza. Dus om half 1 Jannick gebeld of hij al eten had besteld zegt hij we hebben al gegeten Ingrid had OPizza gehaald en dat hadden ze in de garage gegeten. En ik uh en niet voor ons? nee dus. Ik heb dan maar Pizzas besteld en Jan is ze gaan halen voor ons en Meli en de kinderen. Tegen 3 uur kwam Ingrid de kinderen halen dat was afgesproken want ik wil even rust want straks komt Rob waar Jan en ik ons op verheugen.
We gaan vanavond met Rob aan de fondue.