Ik heb weer hagelslag

Oostenrijk, Sankt Peter am Kammersberg

Geen idee wanneer het zomer wordt vannacht was het 1 graad. Maar de zon schijnt en het is lekker want ik loop in korte broek. Zag gisteren ook een dame in haar korte broek met een dikke zwarte panty eronder, tja je moet toch wat.
We hebben de gasten uitgezwaaid. Dan snel wat boodschappen doen voor het weekend. En een cadeautje voor Tim gekocht. Morgen gaan we kennis maken met de mensen (Tim en Mieke) die ik via internet ken en van wie Jannick de tip kreeg voor de baan waar hij nu inwerkt. Dat verdiend een cadeau voor het vertrouwen want hij werkt er zelf ook.
Van Nettie en Johan die ook vandaag vertrokken kregen we een voedselpakket in het teken help Jan en Nicolette de zomer door. Wat super is ook hagelslag. Ik moet zeggen dat we allemaal nette en leuke gasten hadden de afgelopen weken.

Ik zag net op Facebook dat Oma weer trots mag zijn want Björn heeft weer de eerste prijs bij een taekwondo wedstrijd. Door zijn partijen te winnen (tuls) en ook voor het sparren. Ik heb helaas weinig verstand van deze sport.

DE laatste gasten kwamen om 21.10 en daarna konden we onderuit.