ZON dag

Sonntag 8.November
De zondag doet zijn naam eer aan want het is weer prachtig zonnig en warm.
Jan en ik zaten nog de krant te lezen toen Jannick boven kwam om te vragen of Jan weer mee aan het werk ging. Eerst even koffie drinken en dan verdwenen ze.
Ondertussen etenstijd en de kip wordt gegrild in de oven en even wachten tot die klaar is.
Dat heeft gesmaakt met de gebakken aardappeltjes en de appelmoes.
Jannick is vanmiddag weer trainen bij de brandweer en Jan heeft altijd wat te doen in zijn hok. Dus even tijd voor wat dingen bijwerken verplaatsen op de Pindat . Ik moet helaas weer sorry zeggen want ik moet elke keer een vinkje uitzetten die zich zelf weer aanzet en ik dan vergeet het opnieuw uit te zetten. Ik ga echt proberen mijn leven te beteren en dat gewoon wel doen. Ik zet de stukjes over naar waar ik mijn album maak en zet het dan ook gelijk op Pindat. Ik ben nu met Februari van dit jaar bezig. De fotos volgen nog, die komen erbij als ik die ook naar het album verplaats. Er is nog een gat tussen Februari en September ongeveer. Hoop eind van het jaar dan heel 2015 compleet te hebben op Pindat.
Het werd vandaag zelfs 33 graden op het balkon maar nu de zon achter de berg verdwenen is het al gezakt naar 20 wat nog steeds niet koud is. Maar het zakt wel heel snel door als de zon helemaal weg is. Dus nu ook het licht aan gedaan want het is dan ook gelijk donker in huis.
Vandaag maar weer eens extra dingen wasjes gedaan en nu de laatste in de wasmachine en dan nog in de droger en dan ben ik er weer doorheen. Ik ben een chaoot dus ik heb een rooster voor wanneer ik bepaalde dingen moet doen . Maar als ik dan 10 dagen er tussenuit ben is mijn schema in de war en daar word ik erg ….........van. Dan heb ik pas weer rust als het weer allemaal normaal loopt.