18 jaar getrouwd

Oostenrijk, Liezen

Vandaag het heuglijke feit dat we ons 44 jaar kennen, ongeveer 29 jaar samen zijn en daarvan 18 jaar getrouwd.
Jannick kwam voorstellen om gezamelijk te gaan eten bij Sajedo in Liezen dus dat zijn we gaan doen. Jan is met Jannick nog naar de navigatie gaan kijken en heeft inderdaad de aanbieding gekocht van Garmin maar moest vandaag toch 20 euro meer betalen dan als hij hem gisteren had gekocht. Maar goed hij is soms gewoon eigenwijs.We hebben echt heerlijk gegeten lekker laten wokken, van het buffet gegeten en ook heerlijk een toetje gegeten. Jan en Theresa hebben beide ook dingen gegeten die ze lekker vonden en dan heeft Theresa echt nog wel allerlei dingen uitgeprobeerd. Nog wat in het ELIzentrum rondgekeken en Jannick moest bij de brillenzaak zijn en ik met Theresa brillen passen bij de kinderbrillen. Echt lachen met Theresa, er waren echt leuke brillen bij. Maar ze moet nog even wachten want ze moet eerst in juli of zo naar de oogarts.
Dan weer naar huis en toen kon de auto niet vinden , maar ik zag hem ook niet. Jannick gebeld en die zei julie staan op een tussenplateau en hij kwam eraan. Kijk je aan de ene kant ben je 1 hoog kijk je aan de andere kant sta je 2 hoog en we moesten dus een etage zakken. Tja ouderdom.
Thuisgekomen was het eind van de middag. Er was echt niks op tv dus ik ben aan het album van het weekend Jan 70 begonnen en was om half 12 klaar ermee. Dan naar bed.

Gefeliciteerd!!! Wat een tijd al. Ik hoop nog vele jaren in goede gezondheid! XXX