Rustig dagje

Slovenië, Catez ob Savi

Gisteravond wilde Sabrina zelf om 7 uur slapen gaan. Ze kroop er in en bewoog niet meer. Totaal van de wereld. Toch begon het spoken weer om 12 uur. Elk uur hoor je wel OMA!!! Maar ze bleef er nu wel in-In de morgen om 6 haar Tablet gegeven. Dan kan ik nog slapen. Om 8 zaten we buiten aan het ontbijt. Opnieuw mooi weer en toch ook weer 24 graden. Alle buren op het rijtje vertrokken en wij waren een doos smeltkaasjes extra groot en een doos ijsjes rijker. Een wandelingetje naar de supermarkt op de camping en weer terug. Middageten gaan maken. Jan het vlees op de gril en ik friet in de pan bakken. Dat smaakte ons goed. We zijn dan gaan zwemmen in het binnenbad. Na het zwemmen zijn we gaan douchen. Dat was afgesproken voor we gingen zwemmen. Dus ik met de meiden naar de douches en toen we schoon terug kwamen geen Jan en alles dicht. Na verloop van tijd kwam hij en ik vroeg waar was jij dan? Zegt hij ik was jullie aan het zoeken. Geen idee waar hij dat gedaan heeft maar niet in het douche gebouw. Dan een ijsje eten. Nog wat later een broodje gemaakt voor ons allen en de kinderen ook vruchtenyoghurt.
Er zijn wel nieuwe mensen gekomen, Naast ons Polen, dan Duitsers en dan Italianen en aan de andere kant Belgen. Maar geen kinderen volgens mij.

Eerst mijn dochter Kirsten feliciteren die vandaag jarig is. Van harte Kirsten een fijne dag en weekend.

Gisteravond had Ingrid een berichtje gestuurd of ze met de kinderen kon telefoneren maar ze sliepen beide al. Dan had ze vanmiddag een berichtje gestuurd met ik heb nu pauze. Maar ik had in het zwembad geen telefoon bij mij.
Liduina houdt ons op de hoogte wat de F1 aan gaat en Max dus morgen poolposition. Dus ik denk feest op Zandvoort.

Kristen van harte gefeliciteerd met je ver jaardag en ook een gezellige dag gewenst. Nicolette jij ook gefeliciteerd et je dochter, en maak er met Jan en de kids maar een gezellige dag van