Koud , de winter staat voor de deur

Oostenrijk, Aich

Jan en ik hadden het beide gisteravond koud , de houtkachel aangemaakt en vroeg ons bed in.
Vanmorgen vroeg wakker en slecht geslapen. Mijn schouder blijft flink problemen geven. Ik mag vanaf vandaag geen pijnstillers meer slikken dus dat is lastig. Jan mij naar Christine gebracht en Christine heeft mij weer thuis afgezet. Ze moest naar Graz en komt dan langs Gröbming. Ik heb me af laten zetten want de weg van het centrum naar ons was weer afgesloten. Christine had haast en je moet anders een stuk omrijden. Ik loop het in 5 minuten want lopen kon je wel.
Het was zo koud en het waaide flink en het gaat ook steeds harder waaien.
Middageten gemaakt en gelijk voor morgen ook. Dan samen met Jan gegeten lekker een goed gevulde bami met kroepoek en emping. Ik had ook nog atjar en sambal badjak. Aan Jan kan ik alleen de bami en de kroepoek kwijt. Een hele grote wok vol dus nog een keer genieten morgen.
In de middag even niets meer , ik ben moe .
Een afspraak gemaakt bij de Arbeitskammer en in liezen was het vol tot ergens in mei maar ik kan de 18e in Schladming terecht. Er moet toch een oplossing komen wat de verzekering aan gaat.
Theresa kwam vragen Opa ,Oma kijk op het balkon hoe goed ik bochtjes kan fietsen. Ze kan het veel beter maar voor de rest kwamen we niet meer bij. Ze ramde de glijbaan en dan roept ze er is niets gebeurd en viel bijna met haar fiets in het gat wat langs het beneden balkon loopt. Ze heeft een nieuwe helm maar we denken dat een compleet harnas beter is.