Thuis

Slovenië, Čatež ob Savi

Om 7 uur ging de wekker en het was vannacht niet zo koud geweest. Maar in korte broek om die tijd best nog wat fris maar het laatste de auto in en schoonmaken hadden we gisteravond grotendeels gedaan. Ontbijt had ik ook klaar en ingepakt dus we waren op tijd klaar . Even gemeld dat we al klaar waren en alles was goed en borg terug dan naar de receptie nadat we uitgereden waren en ook daar de borg van de zwemkaarten terug. Klokslag 8 reden we met super mooi en warm weer weg. We waren blij dat we tot Celje binnendoor gegaan waren. We vinden het een prettige en mooie route . De eigenlijke route geven ze over de snelweg over Kroatie aan maar dan moet je minstens een uur aan de grens wachten en dan uit Kroatie opnieuw een uur. Ook blij dat we niet Llubljana Villach gepakt hadden want daar was extreem veel verkeer en rondom de Wörthersee was het ook zeer druk door de GTI die daar gehouden werd. We kwamen de weg pas op het laatste stuk richting Maribor op en daar was het ook heel druk en veel vrachtverkeer en veel wegwerkzaamheden. Maar eenmaal de grens over ging het lekker in Oostenrijk geen vrachtverkeer vandaag en we konden lekker doorrijden over Graz naar ons. Hoe dichter bij huis hoe somberder het weer en af en toe spetterde het ook. We waren kwart voor een thuis en de bestelde pizzas door Jannick stonden al klaar voor ons dus gezellig eten met zijn allen. Ze waren zo groot dat we er vanavond ook van gegeten hebben. Dominik was blij dat Theresa er was dus die speelden lekker. Maar we hadden het zo koud en het huis was ook zo koud dat we de houtkachel aangemaakt hebben. Ik de tassen uitgepakt en 4 wassen gedraaid en gedroogd en in de kast. Theresa´s bedspullen naar boven gebracht en ik vind het nu wel weer even goed. Zo maar naar het songfestival kijken ook al hebben we het eerste deel gemist. Ingrid even gesproken en het gaat Sabrina nu wel goed ze hoopt zaterdag naar huis te mogen.
Een hele leuke verrassing bij de Post, Nina heeft een mooie kaart gemaakt met de feleicitaties voor onze 19e trouwdag. Daar worden we helemaal blij van. Morgen scan ik hem even in.
De katten lees Fiep die heeft zich weer helemaal dik en rond gevreten . Barbara geeft ze altijd heel veel eten en Fiep vreet wel. Het is nu weer goed en ze hebben zich allebei al laten zien en laten kroelen.
Theresa ligt in bed en wij op de bank met de beide kroelbeesten.
Prachtige schoolfotos van Nina en Bo gekregen van Bianca. We tellen de dagen af tot ze komen.

Fijn dat jullie weer goed thuis zijn gekomen. XXX