Sabrina´s verjaardag vieren.

Vanmorgen wakker van de wekker om 7 uur. Opgestaan en alle ochtend dingen gedaan. Jan wakker gemaakt en toen hij klaar was op weg naar Aich. Ik was vandaag weer bij Christine. Ik was met een uurtje klaar en dacht lekker snel naar huis. Tja Jan mij opgehaald maar we konden met de auto niet over de brug en we konden zelfs niet lopend over de brug. Staan we daar in de zeikregen. Ze waren aan het asfalteren. De brug was door de vrachtwagen met asfalt geblokkeerd. Dan uiteindelijk zei de chauffeur doe mijn deur dicht dan kan je er achter langs. Dus dat gedaan en dan langs de rand van de beek. Jannick en Meli lagen blauw van het lachen in de keuken want ze stonden daar door het raam te kijken. Want wij stonden daar in de zeikregen.
Jannick ging Theresa met onze auto in Stainach halen en Meli met hun auto naar haar fysio in Schladming. (Jannick was al vroeg thuis van de Reha) Sabrina wilde graag beneden Gabby blijven kijken. Dus Jannick had de Alexa zo gedraaid en met onze Alexa verbonden dus kon ik haar horen en zien. Jannick is koud weg en ging koffie zetten. Deed niks het meer en bleek de stroom uitgevallen. Dus ik naar buiten zijn ze van het E werk aan de kast buiten aan het werk. Niet even waarschuwen nee dat doe je gewoon en de mensen moeten maar zien, Sabrina beneden al in alle staten , Gelukkig waren we niet aan het koken of bakken . Maar de was machine stond aan en de droger stond aan . Geen kop koffie. Dus toen Jannick thuis kwam en even later Meli zaten we zonder elektriciteit maar ze konden beide het erf niet op omdat het E werk daar hun auto geparkeerd had. Jannick vroeg mij hadden ze het gevraagd en ik zei nee. We hebben de afgelopen week meerdere bedrijven gehad die het gevraagd hadden en ok dan was het goed. Gelukkig ging om 2 uur het toen weer aan en kon er gekookt worden en hebben we met elkaar gegeten. Reuze gezellig daarna hebben we de taart gedaan en dan daarna de pinata. Nog later kwamen Oma Carmen en Opa Heinz en ging ze cadeaus open maken. Ze heeft van ons met Meli en Jannick samen het Gabby legohuis gekregen, Van Opa Heinze en Oma Carmen een Gabby adventskalender , De kinderen gingen op tijd naar bed en wij hebben nog een poos met elkaar geborreld. Dan moesten Meli en Jannick met Carmen en Heinz eieren uitzoeken. Heinz had een grote doos met 180 eieren laten vallen. De goede eruit op kartonnen houders en de rest weg. Ik heb nu 60 eieren en Meli heeft ook 60 eieren.
We hebben een heerlijke dag gehad.

Gefeliciteerd met Sabrina…..en heeft ze de pinata kapot gekregen

Erna 2023-11-21 22:11:16

Gefeliciteerd met Sabrina!!! <3

Annemarieke 2023-11-22 00:02:02

Zo te zien is het een gezellige verjaardagspartij geworden voor Sabrina, en is ze weer echt verwend. Jammer voor jullie voor de 60 kapotte eieren. Nog een heel gezellig weekend samen gewenst

Christina 2023-11-22 02:04:10

Een beetje te laat. Nog gefeliciteerd met Sabrina.