Theresa is klein en dat is niet eerlijk

Theresa is klein en dat is niet eerlijk.

Montag 22.Februar
Wouw wat een mooie zonnige dag , op het balkon haalden we de 27 graden. Dus heerlijk de deur open en pas om 14 uur kwam er veel wind opzetten en de wind is fris omdat de bergen nog besneeuwd zijn.
Ik was vanmorgen beneden gaan kijken hoe het met Theresa was en die vond ik in haar kamer helemaal overstuur. Ze had haar zwemspullen bij elkaar gezocht en wilde dus gaan zwemmen. Nou dat gaat dus niet als je ziek bent. Zegt ze ook nog en ik ben ook al te klein voor de piste. Ik voel dan ergens lachkriebels maar dat laat ik dan niet merken want haar leed is al groot genoeg. Als ze iets in haar kop heeft nou berg je dan maar. Ingrid kwam koffie drinken, Theresa wilde wel Caillou kijken. Dan weer naar beneden om te eten. Mocht ze na het eten toch even in de tuin spelen. Begon ze weer te zeuren dat ze water om te spelen wilde. Dat kreeg ze niet dan zeuren om haar stoel en dan was ze weer een poosje zoet aan het spelen. Valt niet mee als je klein bent en je bent niet helemaal in orde. Ik heb nog steeds last van opgezette klieren in mijn hals en ik ben moe. Maar de zon heeft me weer goed gedaan.
Maar grilgroente, met kaasaardappel gratin en een Fleischleibchen. Smaakte me niet zo maar toch wat gegeten. De wassen gedaan en de laatste was zit in de droger. Dan moet het bed nog opgemaakt worden en veel meer doe ik vandaag niet.
Vandaag weer bericht van het Zorginstituut dat ze het recht hebben om Jannick via mij te verzekeren en dat ze daarvoor geld mogen vragen. En dat het een EU regeling is nou dat zal dan wel maar ik houd zo mijn twijfels.Ben ik het dus nog steeds niet mee eens want vor de wet was hij volwassen heeft hij eigen rechten en plichten en ik voe me niet geroepen om ongevraagd zijn rekeningen te betalen en aan hem is ook niets gevraagd.
Ga dus maar weer rechtsbijstand erbij halen. Geef nog steeds niet op.
Jannick was vannacht tot een 290 km voor Neurenberg gekomen en is toen gaan slapen vandaag verder gereden en is dus nu in Neurenberg. Nu aftellen tot hij naar huis kan.