THERESA OPGENOMEN IN HET ZIEKENHUIS

Theresa opgenomen in het ziekenhuis

Sonntag 22.Februar
Inderdaad geen mooi weer meer, gistermiddag betrok het al helemaal en werd het koud. Nu sneeuwt het , niet heftig maar toch sneeuw en maar 2 graden.
Was al weer vroeg eruit want Ingrid vertrok om 5.45 en even later was Theresa wakker. Ze is nu wel heel erg snotterig en haar humeur niet te pruimen.
We doen aan overleven tot Mama vanmiddag weer thuis komt.
Had ik het middageten gemaakt en ook alvast een Schnitzel apart neergezet voor Ingrid en vergeten helaas de katten niet dus net maar een andere Schnitzel voor haar gemaakt en samen met de rest van het eten gelijk naar beneden gebracht. Ellende komt nooit alleen en ja eigen schuld dikke bult .
Jan zit heel verstandig beneden in zijn hok. Ik zit nu in het donker in de huiskamer naast Theresa die onder een deken op de bank ligt en hopelijk ook nog even in slaap valt. Als ik ga liggen ga ik denk ik gelijk in coma.

Nou dat op de bank was een fiasco dus met haar naar onze slaapkamer en samen in bed en ja ze viel in slaap nu ik even bijkomen.

Gaat niet zo lekker Theresa is toch wel hevig ziek en de afgelopen 2 dagen ook nauwelijks wat gedronken , ze heeft nu opnieuw 40 graden koorts . Ze werd net even wakker van de benauwdheid en ik dacht dat ze er in bleef. Dus geprobeerd om Ingrid te bereiken dat lukte niet en dus Jannick maar gebeld. Die heeft Ingrid rechtstreeks in het ziekenhuis kunnen bereiken en ze komt zo snel als mogelijk naar huis. Het probleem is hier als je kind ziek wordt dat je helemaal naar Schwarzach moet naar het kinderziekenhuis . Dus ik wacht even nu op Ingrid en dan hoor ik wel wat we gaan doen. Ik ben niet iemand die gelijk naar een dokter ren maar ik voel me hier niet lekker bij.

De arts is langs geweest en die vond het beter dat Theresa naar het kinderziekenhuis in Schwarzach gebracht wordt. Ze denkt aan een longontsteking . De ambulance gebeld en Ingrid is nu samen met haar naar Schwarzach. Ik ben erg verdrietig en had liever ongelijk gehad. Jannick is aan het inpakken en die vertrekt vannacht nog richting Essen en dan morgen vanaf daar naar huis. Hoop dat hij voorzichtig doet want het is al naar genoeg. Zijn baas heeft er gelukkig geen problemen mee en hij kan alles regelen zoals het uitkomt.
Theresa heeft er gelukkig geen probleem mee om in de ambulance te gaan , ze associeerd het meestal met Oma auwe of met Papa die er in rijdt en ze vond het geloof ik wel interessant. Toen ze weg waren kwamen de tranen en die zijn voorlopig nog niet weg. Ik heb haar in mijn armen naar beneden naar de ambulance gebracht want Mama moest nog zo veel dingen pakken. Kwamen ze nog een keer terug omdat Ingrid haar handtas had laten staan . Ze blijft bij Theresa en als ze naar huis mogen gaan wij hen halen.
Het is gelijk akelig stil in huis en ik ben totaal uitgeblust. Jan is ook erg aangeslagen.