onrust

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Zaterdag 2 mei
Jan heeft Jannick opgehaald en die is gelijk gaan slapen. Het heeft hier gisteravond flink geonweerd. Vanmorgen regende het nog wat. We zitten nog steeds in het slechte weer gebied.
Ben vandaag weer een stukje hardlopen met Jan, het valt me erg zwaar maar het laatste stukje ging beter dan gisteren. Ik geef nog niet op. Jannick was ook hardlopen, je ziet momenteel overal en iedereen aan het hardlopen. Jannick ging daarna gelijk weer naar het jeugd rode kruis. Jan moest nog werken voor we met het weekend begonnen.

Zondag
Lang geslapen, zeker voor mijn doen ik werd pas half 11 wakker. Jannick is gaan wielrennen vandaag. Hij begint langzaam zijn trainingen weer op te voeren. Richting Liezen is hij gegaan. Helaas bij ons nog steeds geen mooi weer. Ik houd vandaag alles simpel, Jan is wat aan het klussen, eerst viel er 1 bodem uit de ladekast, toen 2 en je kan de rest wel raden .Een reden daarvoor is dat Jannick denkt dat je oneindig alles in een lade kan stoppen. Dus Jan is begonnen met alle laden te maken en te verstevigen. De huiskamer is net een uitdragerij want alle spullen moesten eruit en het duurt even voor ze allemaal weer erin terug kunnen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar heel slecht tegen kan, ben geen Mien kraak maar tegen echt rommel kan ik niet. Het geeft me onrust.
Vandaag alvast 2 en hopelijk morgen de andere 4 laden erin terug. De eetbank was al sinds kerst stuk en ook die is hij aan het repareren .
Jammer Diane dat jullie niet kunnen komen , had me er erg op verheugd. Jannick zag het wel zitten om met Jan te gaan wielrennen.