De zomer is terug en even heel erg shit

Ergens voor kwart voor 6 kwam Ingrid de babyfoon brengen en ik ben weer weg gezakt. Om half 8 wakker , een beetje tv en dan eruit . Sta ik onder de douche kwam Theresa, hup in ons bed Kika kijken. Ondertussen Jan ook aan het douchen.
Het is prachtig zonnig weer met her en der een klein wolkje, wel wordt er voor mistbanken gewaarschuwd.
Om half 10 was Sabrina wakker en heeft Jan haar uit bed gepakt en ik haar ontbijt gemaakt. Dan ontbijten medicijnen en verschonen. De deuren zijn al heerlijk open.
Geen vaste plannen voor vandaag dus we zien wel hoe de dag gaat verlopen. Vanaf vandaag weer temperaturen rond de 30 graden.
Tussen de middag met zijn allen de Grillhandl, frites en appelmoes gegeten vooral Sabrina was dol op de appelmoes maar at ook de rest. Dan in de middag de tuin in en Sabrina in het bad , Theresa wilde niet, Dan nog spelen op de schommel en op de trampoline. Sabrina lekker in haar blootje.
Dit stukje is niet compleet , ik voeg het later toe. Ik kan even geen Postings doen dus even geduld allemaal.