Veel sneeuw

Mijn oudste zoon is jarig , Happy happy birthday Randy geniet ervan.
Ik werd pas om half 9 wakker en gaan douchen en daarna Jan wakker gemaakt . Jan heeft altijd heel lang nodig. Ik wil naar Liezen en ik heb eindelijk een kerstcadeau voor Jan gevonden. Zo gezegd en zo gedaan en op weg. Het cadeau voor Jan hadden ze inderdaad en dat was klaar. Dan naar de Lidl wat inkopen en dan naar de Penny. Het was al eind van de morgen dus wat te eten in de Eli meegenomen en zie ik zie mijn kerstcadeau. Dus ook gelijk gekocht. Ik moet nog iets voor Meli erbij hebben maar nog niet gevonden.
Dan naar huis gereden en ons eten opgegeten. Er is sneeuwval opgegeven maar voorlopig regent het behoorlijk. Ik heb een paracetamol genomen ik voel me niet helemaal lekker. Ik heb het maar koud .
In de middag begon er sneeuw te vallen dus een plaagstootje van de winter is begonnen. Er zijn hier al skipistes open. Er wordt veel sneeuw verwacht dus wij wachten maar af.

zaterdag
het sneeuwt en sneeuwt en er ligt al flink wat sneeuw. Het zou voorlopig nog blijven sneeuwen. Ik denk dat Jannick niet blij is dat hij morgen met een vrachtwagen de weg op moet. Hij rijdt niet alleen op de hoofdwegen maar moet de winkels beleveren.
We hebben niet veel gedaan vandaag, In ieder geval niet de deur uit . Jannick en Meli waren aan de kamer voor Theresa bezig. Jannick had alles geschuurd en hij zag er niet uit. Maar langzaam aan wordt het wat. Het kwam vandaag niet boven nul uit en het waait ook nog eens stevig. Er is een gezegde dat zoals het is op Sankt Katrein het de hele winter zal zijn. Dan ziet het er niet goed uit voor ons met zoveel sneeuwval als we nu hebben.

Gefeliciteerd met Randy Ik neem er een wijntje op

Erna 2023-11-25 22:18:47

Randy van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en jullie ook gefeliciteerd met je broer en zoon Jannick en Nicolette

Christina 2023-11-26 02:51:04

Beetje laat maar alsnog gefeliciteerd!