nieuwe biatlontrainer

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Vandaag heb ik kennis gemaakt met mijn nieuwe biatlontrainer.Hij was een hele goede Russische biatleet en heet Sergei Rozhkov.Ik vind hem zeer sympathiek en het is een man met een absoluut oog zoals je in de muziek zegt een absoluut gehoor.Mijn wapen is gelijk onderhanden genomen door hem en ik moet van hem zonder blender schieten ook de trekkerdruk moet veranderd worden en ik moet hem morgen bellen dan kan ik bij hem langs gaan (hij woont ook in Ramsau)dan doet hij dat voor mij.Het was een zeer intensieve mentale training.
Hij gaat 1x per week het Steirisch team trainen en hij gaat mij ook apart daarnaast trainen.Hij was zeer tevreden over de eerste resultaten.
Waldhuber kwam ook voorbij maar hij was mijn luchtwapen vergeten mee te brengen.Morgen is hij ook in Aigen want hij zit ook in de organisatie van de triathlon. Dan neemt hij het wapen gelijk mee.Morgen ga ik daar mijn eerste echte triathlon doen.
Het verdere verloop zal ik nog melden.Ik ben in ieder zeer content met mijn nieuwe trainer.

He Jannick! SUC6 de komende tijd met je nieuwe trainer! groetjesxxx Scarlett (je nichtje)